|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når må du stå opp? | |||
| Før 05:30 |
|
2 | 0,88% |
| 05:30 |
|
9 | 3,98% |
| 05:45 |
|
13 | 5,75% |
| 06:00 |
|
33 | 14,60% |
| 06:15 |
|
41 | 18,14% |
| 06:30 |
|
43 | 19,03% |
| 06:45 |
|
33 | 14,60% |
| 07:00 |
|
28 | 12,39% |
| 07:15 |
|
14 | 6,19% |
| 07:30 |
|
7 | 3,10% |
| 07:45 |
|
1 | 0,44% |
| 08:00 |
|
0 | 0% |
| Etter 08:00 |
|
2 | 0,88% |
| Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp 7, er på jobb 8. Da har vi spist frokost, smurt matpakke og levert 2 i barnehage. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Åh, for en fin tråd. Jeg begynte i jobb etter permisjon denne uka. Utrolig deilig å vite at jeg har det greit som kan slange meg i senga til 6.30 før det begynner å blir kritisk. For å ha god tid bør jeg være oppe nærmere 6.00.
|
|
|
#104 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?I teorien 6.15, men i praksis 6.30. Da må samarbeidet med og om ungene gå på skinner og når det ikke gjør det er det ikke koselig stemning i heimen... Vi burde stått opp litt før.
|
|
|
#105 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?
Tja, vanskelig å si, men for tiden protesterer de i hvert fall heftig alle tre dersom jeg skulle finne på å sende dem ut døra før de har fått på votter. Da er det en syting uten like. De er 1 1/2, 4 og 6.
Ja, stakkars dem som lærer seg å selv kjenne etter om de er kalde og trenger mere klær.
|
|
|
#107 |
|
Leser
|
Jeg synes det er kjempeflott at dine barn greier å regulere slikt selv, men jeg er ikke helt sikker på om alle barn greier det.
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?åå shit, jeg gruer meg litt til dagtidsjobb når jeg leser denne tråden :nattmenneske:
|
|
|
|
#109 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har mobilen på til å ringe 7 og 7.05, men svarte 7.15 for jeg er så godt som ALDRI ute av sengen før det. Gjerne er den nærmere halv 8 før jeg kommer meg på badet.
|
|
|
#110 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?@him: Ja, jeg tror du har helt rett i at unger er ulike på dette, som på alt annet (tror jeg presiserte det tidlig i avsporingen). Men jeg tror det er et fint utgangspunkt - å anta at barna sannsynligvis ønsker å være passe varme. I stedet tror jeg mange tar som utgangspunkt at "dette vet jeg best!", og da kommer man skjevt ut fra blokka helt fra starten. Jeg må ofte ta meg sammen når jentungen vil gå barfot på kalde gulv - hun HATER sokker - men faren hennes er jo helt lik. Hun kjenner jo selv om det er ubehagelig. Og hun blir jo ikke syk av det. (Uvi-problematikk er forresten litt annerledes. Da blir man jo syk av å bli kald, lenge før det blir ubehagelig. Synes jeg å huske fra den perioden jeg slet med slikt).
|
|
|
#111 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Det verste jeg vet bortsett fra bruksanvisninger og vossakorv, er å stå opp tidlig for å rekke jobb.
|
|
|
#112 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Klokka ringer 5.45 sånn at jeg kan snooze 15 min. før jeg må opp. Misunner min kjære som sover som en stein til 7.15
|
|
|
#113 |
|
Tatt på
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?I teorien burde jeg stå opp 6.15, men i praksis på blir den stort sett 7 - 7.15. Enn så lenge jeg har ammepermisjon går det greit, men når den er over MÅ jeg stå opp tidligere.
|
|
|
#114 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp rundt kl 7. Er på jobb et eller annet sted mellom 08.30 og 9.00. Jeg leverer stort sett alltid barna.
|
|
|
#115 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Kommer ann på, vanlige hverdager står jeg opp ca halv syv så jeg kler på ungene og han kan kjøre dem i barnehagen. En dag i uka reiser jeg innover til kontoret og da står jeg opp 4:45, DET er tidlig det...
|
|
|
#116 |
|
ctrl+z
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Klokka står på seks, men jeg sover aldri så lenge. Babyen våkner sjelden senere enn fem. Jeg har vent meg til det, jeg bretter klær og gjør andre typer husarbeid på den tiden. Jeg begynner på jobb halv ni.
|
|
|
#117 |
|
er her
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg svarte 0645, men det blir muligens nærmere 0700.
|
|
|
|
#118 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#119 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jobber turnus og har turnus barnehage, så jeg veit egentlig ikke hva det er å stå opp tidlig ...
|
|
|
#120 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp klokken seks, begynner på jobb 08.30. Står opp tidlig for jeg liker å ha god tid på morningen.
|
![]() |
|
|