Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 18:25   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Av verdisyn har jeg flere ganger opplevd å være enig med Sitron, og også grunnleggende uenig (abortspørsmålet for eksempel). Esme er jeg jevnt over enig med her, og samme med aC og Veronal.

Politisk har jeg ikke funnet min sjelevenn ennå (muligens Miss Norway er nær meg, men jeg er ikke sikker). Polyanna mener feil () angående eiendomsskatt, ellers er jeg på linje med henne. Samme med Scarlett. Men disse to er jo Venstrefolk, so there is a gap.

Her må jeg bare nikke og signere!
Veldig enig med Monsoon og veldig ofte, stort sett alltid enig med de hun nevner.
Ellers syntes jeg Esme ofte har de samme meningene som meg, hun formulerer bare alt så uendelig mye bedre.
Har Amo, Vimjer eller Maximillia skrevet et innlegg før meg i en tråd kan jeg igrunnen alltid bare signere.

Gammel 20-12-08, 01:14   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Polyanna mener feil () angående eiendomsskatt, ellers er jeg på linje med henne.

Du har elefantminne, altså!

Gammel 19-12-08, 18:23   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ikke etter at jeg har lest argumentene hennes.

Det er ikke å være enig, det er å være snakket trill rundt. Skilpadda er god til å argumentere. Det gjør ikke at jeg meg alltid er enig med henne, men det gjør at jeg skjønner hvorfor hun mener det hun gjør.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 19:47   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Etter denne tråden innser jeg at jeg glemte ufattelig mange.
Og: Det at så mange nevner Skilpadda: Det er umulig å ikke være enig med en diplomat.

Gammel 19-12-08, 20:06   #5
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Zoë er jeg ofte enig med.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 20:24   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier det noe om meg at flere opplever å være enig i det jeg skriver, men ingen opplever å være særlig uenig i det jeg skriver?

Er jeg kjedelig?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 20:31   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sier det noe om meg at flere opplever å være enig i det jeg skriver, men ingen opplever å være særlig uenig i det jeg skriver?

Er jeg kjedelig?

Noen av oss blir ikke nevnt hverken i den ene eller den andre sammenhengen, men sutrer vi for det? Nåja, noen har vel sutret litt, forresten.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 20:32   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*ha* *ha* Her skulle jo jeg si at du er en av dem jeg bruker å være enig med. Det faller ikke så heldig ut, da?

Jeg er faktisk enig med de aller fleste på ett eller flere områder. Men jeg har ikke funnet min "mentale tvilling" her for å si det slik.

Gammel 19-12-08, 20:57   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Det varierer, men Mim skiller seg ut som en jeg som oftest er enig med. Og så er det jo skrekkelig vanskelig å være uenig med Skilpadda, ja.

Gammel 19-12-08, 20:58   #10
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skilpadda er det nesten umulig å være uenig med.

Gammel 19-12-08, 22:49   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Og så er det jo skrekkelig vanskelig å være uenig med Skilpadda, ja.

Ja, det er tilnærmet umulig. Kanskje fordi hun er så herlig diplomatisk? Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg henne noensinne krangle med BenMurphy, for eksempel. Eller noen andre, for den saks skyld.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:11   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

De jeg er mest enige med er Esme, Monsoon, Maximilla, Scarlett, Polyanna, Skremmern og Sitron.

Jeg digger skrivemåten til Ulvefar, Mauser, Esme, Torsk, 007 og Safran.

Jeg er mest enig og uenig i det Mim skriver. Få har fått topplokket mitt i kok i en tråd for så å få meg til å nikke enig i den neste slik som hun gjør. Jeg tror uten unntak jeg kan si at Mim er det mennesket i min forumkarriere som har fascinert meg mest, få har fått meg så kokende uenig som henne, og få kan få meg til å nikke smilende enig et par sekunder senere.

Skilpadda er tidenes diplomat, jeg skulle gjerne hatt noen av hennes formuleringsevner av og til.

Gammel 19-12-08, 21:33   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Skilpadda er god til å argumentere. Det gjør ikke at jeg meg alltid er enig med henne, men det gjør at jeg skjønner hvorfor hun mener det hun gjør.

Det var betryggende å høre. Jeg er nok litt patologisk på det å ønske at folk skal skjønne hva jeg mener. Om de er enige med meg er langt mindre viktig.

Er jeg kjedelig?

Vi kan lage oss en kjedelig-klubb sammen, i så fall.

Gammel 19-12-08, 22:31   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom på en nå. Optimist. Tror jeg har tilgode å være uenig med henne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 11:13   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg blor forresten ofte i godt humør av Balanse har jeg merket. Hun skriver noen aldeles nydelige prikkekommentarer, så jeg nevner henne også jeg.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 15:14   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, det er jo over to år siden. Det er ikke rart at jeg har en haug innlegg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 15:29   #17
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Gjengen som har vært her siden september, selvsagt.
:kremter og peker mot venstre:

Gammel 20-12-08, 18:44   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Herlighet, det er jo over to år siden. Det er ikke rart at jeg har en haug innlegg.

Jeg leder foran deg nå..

(Eller ER det noe å skryte av? )

September 2006 er en fin greia ja.

Gammel 20-12-08, 19:02   #19
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg leder foran deg nå..

(Eller ER det noe å skryte av? )

September 2006 er en fin greia ja.

Pell deg tilbake til vaskebøtta.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:12   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Pell deg tilbake til vaskebøtta.

Jeg, vaskebøtte?

Jeg har jo "bare" vært hjemme de site 10 mnd, mens aC har jobbet. Eller.
"Jobbet".
Så jeg burde jo i grunn være miiilesvis foran.

Svar

Emneord
popularitetskonkurranse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.