|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Og da er du inne på sammenheng igjen. Jeg synes det er stor forskjell på å bruke en "Jeg er tynn. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Borte
|
Mulig jeg er slem og kynisk, men ja, i forhold til denne t-skjorta så syns jeg man kan drite i at andre muligens kan bli lei seg. Med mindre man er i en setting med mange UFB'ere kanskje.
|
|
|
#104 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det blir sagt at det å vere UFB er/kan vere ei like traumatisk oppleving som å miste nokon av sine næraste. Eg synest faktisk at "Jeg har friske celler" samanlikninga til Fnatten er ganske god, så heilt uavhengig av kor plump humoren er så ville eg aldri ha kjøpt den t-skjorta. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva med T-skjorter med bilde av barna sine da, med teksten "meningen med livet", eller smykker med barnas navn? (mange "pynter" seg med at de har barn) |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Denne tråden utartet seg fint. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Sånn passe sane
|
Spurte de om det??
|
|
|
#108 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#109 |
|
Peppy!
|
Litt på siden, men jeg tror ikke svømmekonkurransen handler om at "erta, berta, jeg har barn", men heller myten om at menn med sterke svømmere er mer menn enn andre. Ugg ugg. :slår på brystet: |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Borte
|
Jada.
|
|
|
#111 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg har også blitt oppringt fra Landsforeningen mot krybbedød like etter tre av fødslene mine, med omtrent samme argumentasjonen. Og fra en støtteforening mot incest. Jeg satt igjen med følelsen av å være for incest og krybbedød hvis jeg ikke ga penger. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Borte
|
Og nettopp derfor er den jo så himla harry at jeg må nesten dåne litt av at det faktisk finnes en sånn t-skjorte.
|
|
|
#113 |
|
Sviiisj!!
|
Evt kunne man utvidet teksten til "...and I have a microscope to prove it".
|
|
|
#114 |
|
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?...eller man kan legge godviljen til, og tenke at det er noen som endelig har blitt pappa og er lykkelig for det, og som kanskje ikke har hengt på forum i mange år og vet hvor sårt det er å være UFB-er, og som ikke tenker over at hans happyhappy holdning og dårlige humor kan være kjip for andre å lese. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner hva dere mener, men jeg mener dere drar det for langt, hva men noen som hyggelig selskap forteller at de skal på kjæresteferie sammen, og indikerer at de endelig skal få god tid til å ha sex - hva om det sitter noen som er impotente rundt bordet, klart de får et stikk av det! |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Ho ho! Den var harry så det holder! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
VeloppDragen
|
Ja! Med "Heldigvis er ikke IQ-en min fullt så høy" på ryggen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#119 |
|
This is normal!
|
Dette ble litt fint sammen synes jeg.
|
|
|
|
#120 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nei. Den var ikke kul. Bare tacky.
|
|
![]() |
|
|