Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar du vare på dine introverte bekjentskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 14:47   #101
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

(Jeg elsket mitt eget utdrikkingslag da, men det var arrangert av Skilpadda og hadde svært lave forekomster av løspupper og oppblåste kondomer.)

Hæ? Tvang ikke Skilpadda deg til å stå på Karl Johan i korsett og selge kondomer og kyss til forbipasserende?

Gammel 29-09-08, 14:48   #102
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hæ? Tvang ikke Skilpadda deg til å stå på Karl Johan i korsett og selge kondomer og kyss til forbipasserende?

Skilpadda tar tydeligvis ikke vare på sine ekstroverte bekjentskap. :tsktsktsk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:48   #103
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Utdrikningslagene jeg har vært på de siste årene har ikke vært av den pinlige sorten. Jeg har et inttrykk av at det minker på disse?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:50   #104
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Utdrikningslagene jeg har vært på de siste årene har ikke vært av den pinlige sorten. Jeg har et inttrykk av at det minker på disse?

...eller så skyldes det at du har classy venner.

Gammel 29-09-08, 14:50   #105
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg sitter aldri i hjørnet og surmuler over at andre tar plass.

Ikke jeg heller. Tvert imot er det ofte meg andre surmuler over, særlig på festene på jobb. Og det til tross for at jeg er introvert. :kan når jeg vil:

Gammel 29-09-08, 14:51   #106
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, hun tok hevn for tilsvarende mangler ved hennes eget utdrikkingslag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:56   #107
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker heller ikke overaskelsesfester. Nektet å ha utdrikningslag og giftet meg i utlandet helt alene (eh, ja , mannen fikk være med, da ).

Ja, det hadde jo vært en artig vri, - å gifte seg helt alene. Introversjonen når nye høyder.

Esme: Hvilke komplimenter er det du ikke liker å få fra pasienter? Alle slags, eller bare sånne 'så gøy du er på håret' eller 'du er jammen snasen i hvit pysj/grønn lue'. Er det greit å si at du syr pent, eller forklarer forståelig? :nysgjerring pasient som gjerne gir komplimenter:

Gammel 29-09-08, 14:57   #108
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Esme: Hvilke komplimenter er det du ikke liker å få fra pasienter? Alle slags, eller bare sånne 'så gøy du er på håret' eller 'du er jammen snasen i hvit pysj/grønn lue'. Er det greit å si at du syr pent, eller forklarer forståelig? :nysgjerring pasient som gjerne gir komplimenter:

Ja, akkurat det lurte jeg også på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:58   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er alltid litt skummelt med leger, man vet jo aldri om man bør smiske for harde livet eller bare late som om man er en prøvedokke. :usikker:

Gammel 29-09-08, 15:05   #110
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

...eller så skyldes det at du har classy venner.

Det er nok mye derfor
Men får aldri utdrikningslag, jeg blir aldri gift :sutre:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 15:07   #111
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det kan jo også henge sammen med at man blir eldre? Jeg innbiller meg at sånne utdritningslag er mest populære blant relativt unge mennesker. (Eller kanskje jeg bare håper på at slikt er noe man vokser fra. )

Gammel 29-09-08, 15:08   #112
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kan jo også henge sammen med at man blir eldre? Jeg innbiller meg at sånne utdritningslag er mest populære blant relativt unge mennesker. (Eller kanskje jeg bare håper på at slikt er noe man vokser fra. )

Usj. Ja. Redd for det. Men, noen purunge bruder klarte å unngå utdrikningslag allikevel.

Gammel 29-09-08, 16:38   #113
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Utdrikningslag.

helt enig...og når vi er inne på grøssende greier....

- selskapsleker, sånne "bli-trygg-leker", danse med andre enn mannen, ha besøk hjemme over lengre tid (dager) som snakker mye, sitte ved side av noen man ikke kjenner på julebord , sitte sammen med middelaldrene damer fra annet fagfelt på julebord , spontant ta ordet i en forsamling, bli plukket fram til noe på sirkus eller på en scene e.l, være med barna i bursdagsselskap til venner, at venner av barna har med foreldre i bursdagsselskap , utdrikningslag vil jeg ha meg frabedt om jeg ikke kjenner detaljene, og ikke minst er det uaktuelt å dra på fest uten å drikke alkohol .

Forøvrig hadde jeg alkoholfritt utdrikningslag der jeg visste litt på forhånd. Med 5 mnd gammel baby og ingen interesse av å være med på sprell, så ordna bestevenninna mi noe helt i tråd med det jeg mener om ting. Det var jo også en grunn til at hun var forlover da.

Sist redigert av Dronningen : 29-09-08 kl 16:43.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 16:57   #114
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

helt enig...og når vi er inne på grøssende greier....

- selskapsleker, sånne "bli-trygg-leker", danse med andre enn mannen, ha besøk hjemme over lengre tid (dager) som snakker mye, sitte ved side av noen man ikke kjenner på julebord , sitte sammen med middelaldrene damer fra annet fagfelt på julebord , spontant ta ordet i en forsamling, bli plukket fram til noe på sirkus eller på en scene e.l, være med barna i bursdagsselskap til venner, at venner av barna har med foreldre i bursdagsselskap , utdrikningslag vil jeg ha meg frabedt om jeg ikke kjenner detaljene, og ikke minst er det uaktuelt å dra på fest uten å drikke alkohol .

Electronica.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 16:58   #115
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Desssuten: Hva er det med folk som setter seg ved siden av deg på kino eller på bussen, selv om det er massevis av ledige seter?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 17:07   #116
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Desssuten: Hva er det med folk som setter seg ved siden av deg på kino eller på bussen, selv om det er massevis av ledige seter?

Ja, ikke sant! Den slags klengete adferd burde være forbudt.

Gammel 29-09-08, 18:42   #117
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg må bare si at jeg er en E og liker overraskelsesfester. Og utdrikningslag, om enn ikke av den "drit-ut-brura-mest-mulig"-aktige sorten.

Gammel 29-09-08, 19:40   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjatre? Tjatre?!

Innsikt er en fin ting. Jeg er jo i en type jobb der de som er sosiale og kan bullshitte og konversere hyggelig med mer eller mindre interessante fremmede faktisk ER de flinke. Og det er greit å bli minnet på at sånn privat, så kan jeg velge å tjatre ( ) i vei med I'ene, eller la være, og begge deler er sannsynligvis like greit.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:42   #119
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har kjefta på frekkepadda allerede, Scarlettah.

Gammel 29-09-08, 20:02   #120
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

selvfølgelig, hvem ellers er i stand til å høre på mine endeløse monologer om me myself and I ?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.