|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng? | |||
| Dusjer naken uten å bruke såpe |
|
26 | 13,27% |
| Dusjer naken og bruker såpe på kroppen |
|
97 | 49,49% |
| Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet |
|
26 | 13,27% |
| Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet |
|
11 | 5,61% |
| Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt |
|
30 | 15,31% |
| Dusje? |
|
1 | 0,51% |
| Annet |
|
5 | 2,55% |
| Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dusjing før man bader i bassengDet skjønner jeg, men like fullt; det blir mye bassilusker i bassenget, og da øker mengden bundet klor og da blir det bare enda eklere og sterkere klorlukt og alt og det.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dusjing før man bader i bassengMen hallo; å dusje etter at man har tisset på do. Jeg syns det er seriøst å være vanskelig. Med tanke på alle som tisser rett i bassenget burde alle være glade for oss som har små unger som faktisk sier fra når de må tisse.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjing før man bader i basseng
Jeg har også tenkt sånn. Jeg er glad mine unger ikke tisser i vannet. Tror ikke de kommer på at det er mulig. Jeg må innrømme at jeg ikke dusjer uten badedrakt og med såpe hver gang vi har vært på do, men det blir kanskje litt spyling i dusjen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Dusjing før man bader i bassengEnig, full vask med såpe og greier hver gang man har vært på do kunne ikke falt meg inn, da får jeg heller være ekkel. Jeg går jo på do sånn hvert 5. minutt for tiden og hadde aldri fått noe badetid om jeg måtte gjort det. Det får virkelig være grenser. Egentlig skulle man jo tro enkelte her tror at folk har 4 meter tykt lag med dritt på seg til enhver tid. Hallo, folk er jo nesten FOR renslige i dag i forhold til før, det er jo nesten blitt et problem (hudproblemer osv).
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjing før man bader i bassengPå babysvømmingen er jeg den enseste som dusjer naken med såpe før vi går i vannet. De andre skvetter vann på kroppen med badetøy på og det syns jeg er ganske uhygienisk med tanke på at det er små barn i ganske varmt vann som skal bade.
|
|
|
#7 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Dusjing før man bader i bassengNår det gjelder tiss i vannet, så må det være mye av det. Erfarte nemlig at badebleiene til babyer ikke holder noe på tiss og at det renner rett ut. Mulig det er meningen at badebleiene kun skal holde på bæsjen?
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dusjing før man bader i bassengOg når vi nevner små barn: hvor hygienisk er egentlig disse badebleiene? De holder ikke på en rennende skittavfyring, for å si det sånn.
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Dusjing før man bader i bassengMin minste gutt bæsja i badebleia i forfjor sommer. Bæsjen datt rett ut av bleia og ned på flisene. Skikkelig delikat. :roll: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Der vi går på babysvømming er badebleier strengt forbudt. Vi må bruke brilletruse med våtdrakt over og de holder garantert tett.
|
|
|
#12 |
|
Våtdrakt? Tisset slipper da ut?
|
|
|
#13 |
|
inn i dimman
Ja, tiss vil alltid slippe ut, men ikke bæsj. Barnetiss vil alltid forekomme i et basseng.
|
|
|
#14 |
|
trøtt
|
Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg er muligens litt sjuskete, for jeg ville aldri kommet på å dusje før jeg dro hjemmefra hvis jeg skulle rett i svømmehallen! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å tisse og å svømme samtidig ... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer som regel hjemme før jeg vi drar på bassenget. Liker ikke kroppen min særlig, og liker ikke å vise meg naken, så jeg vasker meg med såpe med bikinien på. Vasker så godt jeg kan da. Har jo nettopp dusjet hjemme, og har ikke vært på do etterpå, er såpass renslig da |
|
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg tenkte på denne og lignende diskusjoner her om dagen da jeg hadde vært på treningssenteret og for første gang så noen dusje med bikini etter trening. (Antagelig hadde hun vært i spa-/badstuavdelingen med bikini, det ville jo være pussig å ha den med bare for å dusje i den. De som ikke liker fellesdusjing drar vel vanligvis hjem og dusjer etter trening, tenker jeg.)
|
|
|
#20 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer naken med masse såpe
|
![]() |