Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikketråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 15:04   #101
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikketråd

...eg har ikkje eingong funne ut kvar hen eg finn mine eventuelle prikkar, så ingen vits i å prikke meg!

Gammel 27-02-08, 15:20   #102
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg trenger alle prikker jeg kan få (grønne)

Hvorfor trenger du prikker?
Det er jo koselig med positive tilbakemeldinger, altså. Men jeg føler virkelig ikke at jeg trenger prikker. Opplys meg hvis det er noe jeg ikke har fått med meg.

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 21:56   #103
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok for gitt at Skremmern tok dette med godt humør, fordi hun er en dame med ganske mye humor og guts. At det var litt med godt humør, på en måte.

Jeg beklager hvis det ikke var sånn.

Gammel 27-02-08, 22:25   #104
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns slike tråder er litt gøyale, jeg tror Skremmern humrer av den, og nå er Esme kjip.

Gammel 28-02-08, 01:07   #105
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hvorfor trenger du prikker?
Det er jo koselig med positive tilbakemeldinger, altså. Men jeg føler virkelig ikke at jeg trenger prikker. Opplys meg hvis det er noe jeg ikke har fått med meg.

Se prikk!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 06:40   #106
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Se prikk!

Takk for opplysning!

Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 09:38   #107
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tok for gitt at Skremmern tok dette med godt humør, fordi hun er en dame med ganske mye humor og guts. At det var litt med godt humør, på en måte.

Jeg beklager hvis det ikke var sånn.

Kjenner ikke Skremmern, men det er slik jeg også har oppfattet denne tråden.

Sist redigert av Pope : 28-02-08 kl 10:54.
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:06   #108
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg må gi bort femten grønniker, eller røde om du vil, slik at jeg kan rødprikke Skremmeren.

Førstemann til mølla.

P.s.: grønnikene mine er verdt 10 poeng.

Har ikke sett denne før nå. Nesten som jeg skulle grønnprikket deg for denne! (Men jeg har jo nettopp rødprikket deg, så da må jeg vel dele ut femten jeg også.)

Gammel 28-02-08, 10:08   #109
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-02-08, 10:13   #110
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se! Ingen dramaqueens!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:17   #111
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Da regner jeg med at en del er fornøyd Sitron får grønn prikk og vi om fikk grønn prikk av sitron går i minus fordi opp til flere rødprikker.

No harm done!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:17   #112
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn, nå har dere fått som fortjent, hele hurven.

Gammel 28-02-08, 10:17   #113
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foreslår at du rødprikker alle her som har spurt om grønne, for å veie opp.

Gammel 28-02-08, 10:18   #114
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Det har jeg allerede gjort.

Gammel 28-02-08, 10:20   #115
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flink du er.

Gammel 28-02-08, 10:20   #116
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Ja, jeg forstår meg på pikk.

Gammel 28-02-08, 10:21   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, jeg forstår meg på pikk.

Det var min vits!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:31   #118
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy søren. Skremmern ga meg en rød:
Hevnprikket da, som seg hør og bør.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:32   #119
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Du kan få en grønn av meg.

Gammel 28-02-08, 10:34   #120
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Dette blir et veldig komplisert regnskap.

Emneord
mobbing

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.