|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Her i huset er det bare meg og barna og hverken mors- eller farsdag har noen tradisjon hos oss. Jenta sov over hos en venninne - men eldstemann |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke jobber i blomsterbutikk lenger, og så fikk jeg fiiine tegninger fra guttene mine og nybakte boller. Det aller beste var når jeg fikk klem av eldstemann et par ganger ekstra og han hvisket til meg at jeg var så fin som ble så glad for tegningen hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove lenge både i går og i dag.
![]() |
#105 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk en hel helg alene. Reiste bort på fredag ettermiddag og kom hjem i ettermiddag. To hele døgn med venninner. Det er morsdagsgave, det!
![]() |
#106 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk kort som Lille har laget i bhg, i tillegg til et armbånd laget av malt makaroni og et malt bilde med malt pasta på. Det var så fine ting!
![]() |
#107 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Hjemmelaget råsa kort fra Andungen, og blomster fra ham og Andamannen, som den samme Andungen hadde vært med og kjøpt i går, overlevert med stort flir. Kjempekos.
![]() |
#108 |
I could be violet sky
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Eg fekk "Nytt på nytt – Året i vitser 2007", og vart glad og
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Det rolige morgenen med de kjempe snille barna ble avsluttet med at jeg tok meg en kaffe forran dataen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove så lenge jeg ville, blomster, middag og kake (dog de siste to var det min pappa som sto for). |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Ingen verdens ting, og det er akkurat sånn vi/jeg vil ha det. Feirer ikke farsdag heller altså; synes det er en utrolig tullete tradisjon.
![]() |
![]() |
#112 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove lenge, våknet av at barna kranglet om hvem som skulle bære kort og pakke i gangen. Kjempefint og romantisk kort skrevet av min mann og en søt liten bamsehund med et hjerte det sto "I love you" på, plukket ut av storebror på handletur.
![]() |
#113 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Skikken med mors- og farsdager stammer visst helt tilbake til 1918. Det stemmer dermed ikke helt at dette er "handelstandens merkedag" - men det er jo litt interessant at mange tar slik avstand fra en slik dag mens forbruket vårt generelt når nye høyder. Men det er klart - å handle veske nummer ti til kr 5000,- er jo mye mer et "personlig valg" hvis det foretas f. eks. i mars? |
![]() |
![]() |
#114 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Turbo hadde som vanlig laget kort i barnehagen. Og en hyggelig overraskelse.laget smykke til meg
![]() |
#115 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?To veldig søte tegninger som jentene hadde laget, eldste hadde skrevet mye på sin og det var stort. Første morsdagen hvor hun kan skrive ordentlige lange setninger |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?
Si meg-bor vi sammen med samme mann?????????
![]() |
#118 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk kaffe og en sjokoladebit på senga også hadde Lillemor laget tegning som hun hadde skrevet "gratulerer med morsdagen" på.
![]() |
#119 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Hjemmelaget kort og papirblomst, frokost på sengen og ny klokke. Har blitt dullet med hele dagen og mannen lagde min favorittrett (hans hjemmelagde lapskaus) til middag.
![]() |
#120 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg har tilbrakt helgen sammen med en venninne, da jeg kom hjem hang det en pose på døra mi. I den lå det to tegninger som gutta hadde laget, og en cd hvor de hadde spilt inn en hilsen.
![]() |
|
|