|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#103 |
godt brukt
|
![]() Sv: NøstebarnVi har masse nøstebarn bodyer, luer, sparkebukser, dresser osv. Har også en god del fra Bånsull. Jeg synes kanskje kvaliteten fra sistnevnte er hakket bedre om jeg skulle utsette noe på Nøstebarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Nøstebarn
Det finnes folk med fritidsproblemer, jo visst... Slik at de ser konspirasjoner og spøkelser på høylys dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Mother of Dragons
|
Men kanskje du er den alternative personligheten som tar over innimellom og laaangt der inne så prøver Krisztina å gjøre seg hørt? Det har jeg sett på opptil flere filmer går an.
Du ser overhodet ikke humoren i hvor morsomt det er at noen blir oppriktig sint på en garntype?
![]() |
#107 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Nøstebarn
Finner ikkje noko om dette på nettbutikken...
![]() |
#108 |
Epikur
|
![]() Sv: Nøstebarnanjacobsen: Det er ingen som har angrepet din person. Hvis du ser etter en gang til, så vil du se at de angrepene som kommer er på meningene dine og på den utsrtakte bruken av CAPS LOCK og utropstegn!!!
![]() |
#109 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen, Espeland
![]() |
Jeg er meg selv. Jeg elsker nøstebarn, og jeg prøver å overbevise om at det er et bra garn |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Nøstebarn
Det står ikke noe om det lenger. Men om du går inn på ull silkehalsen står det der mener jeg. Og nattkjolen sto i en annonse før jul. Prisen på halsen er egentlig 175 mener jeg, og nattkjolen var godt over 500kr i førpris. hvor lenge de kommer til å være nedpriset vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: NøstebarnJeg vil heller ha behandlet enn ubehandlet ull, jeg da. Vil kunne vaske det på 40 grader. (Men synes selvsagt det er helt greit å få i gave...) Snuppa bruker ull innerst høst-vinter-vår og sover på skinn nå på vintern. Synes Nøstebarn har fine ting, men alt for dyre og jeg gidder ikke håndvaske hvis jeg ikke må. Og vaskemaskina vår går det ikke bra å vaske ubehandlet ull i uten at det krymper... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|