|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: "Kresne" unger og usunn mat
Ja, som du ser, trekker vi det aldri så langt. Vi har heller aldri måttet sitte i mange timer, ikke at vi hadde gjort det heller. Men vi minner om at alle må smake, og lokker og lirker.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Eller at ungene rett og slett tør å opponere mer hjemme enn borte. Det trenger ikke være foreldrenes skyld da heller.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er litt tåpelig å sette grensen på kresen/ikke kresen ved om man spiser sunt eller ikke. Jeg har aldri snakket om saft eller nugatti og skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Kresne" unger og usunn matDet som dere utdyper "MÅ" med har vi da prøvd. Etter mye om og menn har vi kommet frem til at det ville medføre et traumatisk forhold til mat. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er jeg veldig enig med deg i, Maz.
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Jeg har den forståelsen. :understreker: Jeg har prøvd å si det flere ganger.
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Hos deg er det vel allergi og det blir noe helt annet. Vi tar også med mat og kake til bursdager ungene skal i, men det er ikke pga at de er kresne. Det er det denne diskusjonen går på.
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg vet det. Men måtte bare. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kjernesnill
|
Skjønner deg godt. Det må være et slit.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: "Kresne" unger og usunn matVi drar jo heller ikke dette sålangt som til hyl og skrik. Når ungene vel har smakt og ikke liker så er det greit, men som regel så faller ny mat i smak hos de. Dersom barna aldri har smakt så kan de egentlig heller ikke si at de ikke liker, det er de så gamle at de skjønner. Derfor går det også greit dette med smaking her. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: "Kresne" unger og usunn matBina: MÅ du? Er du nødt til å skrive "økologisk vissvass"? Å, så irriterende og provoserende du er noen ganger.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: "Kresne" unger og usunn matJeg skal gi deg kred for at du sannsynligvis har gjort mye mer enn meg riktig i matveien Mim, men da vil jeg ha såpass med forståelse tilbake på at barn er like individuelle som voksne, og at man ikke nødvendigvis har gjort noen grove feil selv om man har kresne barn. Som i mitt tilfelle, jeg har et minimumsspisende barn, og ett maksimumsspisende barn. Go figure. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Tsk. Jeg er ikke akkurat på noen høy hest. det er jo bare drittslenging å få for økomat, at jeg tror jeg vet hvordan ting skal gjøres og blablabla. :sår:
|
|
|
#19 |
|
|
Økomat ødelegger miljøet, vet du vel. |
|
|
|
|