|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Vi fikk en lysestake av svigermor et år. En i svart smijern, med en katt som fisker i en gullfiskbolle. Syntes virkelig synd på mannen da vi åpnet den pakka.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Hva er galt med å gi julepynt i julegave??
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Aha! Men det er jo sikkert fordi du ikke har hatt morgenkåpe med matchende serveringssett.
|
|
|
#5 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Julepynt er jo greit, men jeg er ganske kresen på julepynt, så jeg synes slikt er greit å kjøpe selv.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Det er klart det er en fordel å kjenne mottagerens smak, men det kan man jo si om mange slags gaver. Jeg vil helst ikke ha en grell genser i feil størrelse til jul, for eksempel, men det betyr jo ikke dermed at jeg synes gensere er uegnet som julegaver på generelt grunnlag. Det betyr bare at jeg synes stygge gensere er uegnet. Og det synes jeg selvsagt at stygg julepynt er også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Jeg synes ikke det er galt, så lenge man har et visst kjennskap til mottakerens smak. Det blir jo helt feil å kjøpe noe som lyser i alle regnbuens farger til en som pynter hele treet i hvitt og sølv, for eksempel.
|
|
|
#8 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Foreldrene mine skulle gi meg en stor koffert til jul, fordi jeg trengte det. Men så var det akkurat den jula jeg sto midt oppi samlivsbrudd, men feiret jul med eksen likevel... heldigvis valgte de å spare den gaven til etter jul.
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg syns også det er koselig å få julepynt i julegave.
|
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Julepynt kan være greit å få det, dersom det faktisk er fint |
|
|
|
|
|
#12 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg må jo si at jeg begynte å lure på om pappa hadde tørna helt det året jeg fikk Maos lille røde fra bokhylla pent innpakket. Søsteren min fikk mitt gratis eksemplar av Det nye testamentet.
|
![]() |
|
|