|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Jeg tror du glemmer gruppen unge mødre. Jeg tror absolutt at kommentaren treffer noen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Tja, vet ikke helt jeg. Jeg er uansett sikker på at livserfaring goes a long way, og en 16-17-18 år gammel jente, gravid eller ny mor, kan lettere falle for slikt tomprat enn mer etablerte og erfarne, eldre mødre. (Ingen regel uten unntak, sjølvsagt.) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Ok. Da har visst jeg mer tro på at unge mødre har mer hjernekapasitet enn det du tror at de har. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Sånn fra spøk til alvor tror jeg det er flere andre jeg ville ha tatt for meg før Jan Thomas. Etter å ha jobbet litt på barselavdeling og trøstet flere brystopererte som er fortvilet og forteller at plastikkirurgen hadde sagt at inngrepet ikke ville vanskeliggjøre ammingen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Kan hende han tullet? :hvisker: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
Nå ser han vel ikke ut til å være typen med de største evnene til mimiske utskeielser som smil og slikt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Det tror faktisk jeg også. At han mente hver ord han sa. |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg håper noen kan gi ham et skikkelig, svimeslående svingslag med en stor, flott og velbrukt slengpupp. |
|
|
|
#16 |
|
Helt konge
|
Det får være dagen moral! Det har kommet mange bekjennelser her, TV3 og Top Model blir altså sett avopp til flere FP brukere. Man bør vite hva man velger å bruke tiden sin på. Er valget Top Model bør man vel være forberedt på å få servert en del mindre smarte utsagt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg sitter for øvrig og pumper as we write. Jepp, kan se at det er bedre for konsistensen. :skvis:
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg mente selvfølgelig ro ro til...Henningsvær. Men det skjønte dere jo selvsagt smartinger |
|
![]() |
|
|