|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket juleservise har du?jaja -jeg vet at mange synes at julesevise er noe av det myest harry de kan tenke seg
Selma og jentene (-99 og -02) Sist redigert av Selma : 11-11-07 kl 10:36. Årsak: la til litt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket juleservise har du?HAr ikke juleservise, men jeg har ett hvitt sevise med gullkant rundt, som er fint å bruke i julen.
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilket juleservise har du?Jeg kjøpte meg et helt enkelt og billig servise på Skeidar eller Bohus for to år siden. Det er hvitt med en rød kant ytterst som det står God Jul i hvitt i. Det i kombinasjon med finserviset blir flott.
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvilket juleservise har du?Vi har porsgrunns nisse - kaffeservise. Vi har fått det i gave, og ville nok aldri ha prioritert å bruke penger på det selv, da hadde vi heller fylt på det finserviset vi er mest glad i. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket juleservise har du?Har ikke juleservice, men kunne godt tenkt meg frokosttallerkner til julefrokosten Sist redigert av Snill & grei : 11-11-07 kl 12:09. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvilket juleservise har du?Jeg hadde aldri trodd jeg ville kjøpe noe juleservice. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket juleservise har du?Har ett hvitt med gullkant, har ikke juleservise. Kunne egentlig tenkt meg det. Men hvor skal jeg sette det tro. Og da må jeg ha sausnebb,, serveringsfat og boller og sånn også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: Hvilket juleservise har du?Jeg vil ikke ha noe juleservise. Vi bruker Edme og spriter heller opp med servietter og lys og sånt.
|
|
|
#12 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket juleservise har du?Jeg har middags- ,frokost- og grøttallerkner, samt et stort fat fra nisseserviset til Porsgrund. Den gamle jobben min ga dette serviset til jul hvert år over en periode. Jeg ville nok ikke kjøpt det selv, og det er ikke alltid jeg kommer på at vi faktisk har det når julen kommer
|
|
|
#13 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hvilket juleservise har du?Vi har nisseserviset fra Porsgrunn. Det er en gave, jeg kunne aldri ha kjøpt det selv. Men jeg synes det er veldig koselig, nå som jeg først har det. Det blir brukt alle hverdager i hele desember. Men på julaften, og finere sammenkomster i jula, da bruker jeg finserviset vårt.
|
|
|
#14 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Hvilket juleservise har du?Vi har Nisseserviset fra Porsgrund.
|
|
|
#15 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilket juleservise har du?Jeg har ikke juleservise. Kan ikke se for meg at det er noe jeg kommer til å anskaffe meg med det første heller. I såfall blir det et veldig diskret frokost servise. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilket juleservise har du?Ops, jeg synes ikke juleservice er harry. Vi har dette;
|
|
|
|
#17 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket juleservise har du?Vi fikk middags- og kaffeservise for noen år siden. Juleservise er ikke noe jeg har kommet til å brukt penger på selv, men greit å få i gave. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilket juleservise har du?Mr. Norway er ekstremt julete av seg. Men juleservise, DET slipper jeg heldigvis.
|
|
|
|
#19 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilket juleservise har du?Jeg har helt hvitt servise fra Con Gusto og det holder. Jeg liker å pynte bord og bruker i stedet energien på å pynte bordet med duk, lys og annet dill. Jeg tenker at juleservise er bare enda mer støvsamlere og det har jeg i grunnen nok av. |
|
|
|
![]() |
|
|