Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 23:31   #101
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Helt greie, men ikke så veldig spesielle syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:53   #102
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj!

Gammel 19-09-07, 07:38   #103
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg så den på bensinstasjonen her om dagen, og mine tanker gikk rett til Iset & friends.

Jeg kjøpte ikke, da.

Gammel 19-09-07, 07:40   #104
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

De har ikke kakaotrøffel her.

Men de andre var snacks.

Sier dere forresten "Djeid" eller "Jaade"?

Det skrives jo med y, yade. Da blir det "jade".

Gammel 19-09-07, 10:26   #105
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De har bare med nøtter og trippel her. Hmf. Har sikkert sett i 5 butikker, men ingen har den siste.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:47   #106
bitte lille my
Fullverdig medlem

bitte lille my sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sitter og spiser på yade trippel nå.
Syntes den var veldig god jeg altså.
Har yade med karameliserte nøtter i kjøleskapet også,
men den får vente til i morgen.

Gammel 20-09-07, 21:51   #107
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lot meg påvirke, og har kjøpt og smugsmakt kakaotrøffel, og syns den var riktig så god. Når jeg er ferdig med alt styret jeg skal gjøre i kveld, skal jeg spise mer til et glass vin.

Gammel 21-09-07, 08:03   #108
malena

malena sin avatar

Standard

Nå kom jeg på at jeg kjøpte trippel og karamelliserte nøtter i går for å kose meg med etter guttenes leggetid. Ja,ja. Da tar jeg dem i kveld i stedet.

Gammel 21-09-07, 08:28   #109
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Den har jeg ikke sett på butikkene her

Gammel 21-09-07, 08:46   #110
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den må jeg se etter, hørtes kjempegod ut.

Gammel 21-09-07, 09:38   #111
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kakaotrøffel smakte kjedelig. Trippelsjokoladen er best til nå.

Gammel 24-09-07, 22:23   #112
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg smakt, og jeg likte den ikke.
(trippel)

Gammel 24-09-07, 22:24   #113
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har en i veska

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:26   #114
Pastill
Pauset

Standard

*sletter abonnement*

Gammel 24-09-07, 22:27   #115
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Etter å ha lst denne tråden må jeg definitivt ta en kjppis til RIMI jahh....
Freser avgårde med en gang

Gammel 24-09-07, 22:33   #116
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sjokoladen er farlig god.

Gammel 24-09-07, 22:34   #117
malena

malena sin avatar

Standard

Trippel falt i smak omgående.

Karamelliserte nøtter likte jeg ikke med det samme, men når all den andre sjokoladen var borte og i nøden spiser fanden osv, så måtte jeg smake litt til og etter noen biter var den jammen kjempegod den også.

Gammel 24-09-07, 22:55   #118
Nebbia
Passiv

Standard

Har smakt alle tre, men ble ikke voldsomt imponert. Smaksmessig var det ikke noe i veien med dem, men jeg synes designet ødelegger. Sjokolade mister en dimensjon når bitene blir for tynne. 200 g melkesjokolade (og de utallige variantene) har ideell tykkelse, og selv om de kan være kjedelige fremhever formen sjokoladeopplevelsen og gjør at jeg alltid kommer tilbake til dem. Hadde Nidar hatt et lignende design, ville utgangspunktet for å få meg hektet vært mye større.

Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:55   #119
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Nå har jeg vert på rimi å kjøpt meg trippel sjokoladen...

Å den er jo bare helt fantastisk god!!!(Men kan være enig med dem som skrev at den var utrolig søt... for det var den)

Gammel 25-09-07, 08:59   #120
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Den har jeg ikke sett på butikkene her

Og jeg finner den enda ikke på noen butikker her

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.