Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

[SpinOff] Retro-mat

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-24, 10:54   #101
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SpinOff] Retro-mat

Ja, risgrøt hadde vi jo. Men sjelden, pappa likte ikke grøt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-24, 13:06   #102
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Pappa spiste Corn Flakes til dessert av og til. Jeg husker jeg ble overrasket da jeg fant ut at dette egentlig var en frokost.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-24, 14:20   #103
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Pappa spiste Corn Flakes til dessert av og til. Jeg husker jeg ble overrasket da jeg fant ut at dette egentlig var en frokost.

Ja, slikt kunne skje hos oss også.

Gammel 19-12-24, 16:51   #104
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror nesten aldri vi hade ris. Kun når jeg laget nevnte risotto med kjøttdeig etter skolekjøkkenet på ungdomsskolen. Når vi hadde grillet kylling, hadde vi ofte spiralloff til, og salat.

Vi brukte en del ris, men jeg hadde foreldre som likte å prøve nye retter og lage "utenlandsk" mat og sånn, så vi hadde egentlig ganske mye variasjon. Særlig mamma som var fra en liten bygd tror jeg syntes det var kjempegøy å prøve mye nytt og lese oppskrifter og sånt, pappa kom etter noen år seinere.

Gammel 19-12-24, 17:37   #105
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vi hadde heller aldri ris, som jeg kan huske. Bortsett fra i form av grøt. Vi hadde også loff og salat til grillkylling. Og evt potetgull.

Vi hadde ris, men hurtigris. Det er fæle greier, skal tro om det fins fremdeles?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.