Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegavetips 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-24, 20:09   #101
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetips 2024

Kan noen anbefale et varmeteppe , til 5-600

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-24, 20:39   #102
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt det de har på Clas Ohlson, har det selv, og ga det i bursdagsgave til datteren i høst. Det koster 699 nå, så litt over. Dette. Vi er fornøyd med det.

Gammel 03-12-24, 07:58   #103
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt to stykker på apotek, veldig fornøyde med begge. Mener å huske at de lå omtrent i den prisklassen du nevner, det ene var muligens noe dyrere. Finner ikke link, men vil tro de fremdeles fører sånt på apoteket.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 14:11   #104
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dele hva jeg har kjøpt hittil, i tilfelle noen blir inspirert:

-Niese (24), student: Pysjbukse og kosesokker
-Nieses samboer (25): Et par poser kaffebønner av ulik opprinnelse fra fancy kaffebar, og litt sjokolade (han er nyfrelst kaffenerd)
-Niese (23), student: Guidebok til turer i Tatra-fjellene (hun reiser snart til Slovakia for å studere) og digital bagasjevekt
-Nevø (21), militærtjeneste: Litt finere T-skjorte fra Lee, og dusjsåpe fra Rituals
-Nevø (20), student: Boka "Sovjetistan", av Erika Flatland (han er interessert i internasjonal politikk og samfunn, særlig USA og Russland, og ønsker seg bøker) + håndkle og vaskeklut
-Søster (54): Ullskjerf fra Companys, nevnt i innlegg over
-Svoger (64): Denne boka (han er glad i britisk krim)
-Søster (48): Ullskjerf fra Companys
-Svoger (49): Treningst-skjorte
-Mor (78): Boka "Sjakken eller livet" av Atle Grønn
-Mann (51): Kindle Paperwhite 5/11th gen 6,8"
-Datter (17): Mockberg klokke
-Sønn (17): Noe golfutstyr (mannen fikser)
-Datter (19): Aeropress kaffebrygger+liten håndkvern, til å ha med på reise

Da mangler jeg til:
-Far (78) - aner ikke hva jeg skal gi der, muligens konsertbillett
-Stefar (89) - har bestilt ullcaps fra Varsity til 90-årsgave i starten av januar, men skal få en liten ting til jul, sikkert noe spiselig
-Ukjent jente (14), innsamlingsaksjon som vi har deltatt i de siste årene
-Gaver til ungene fra faren min, har fått 500 kroner til hver

Ja, også noen mindre tilleggsgaver til mann og barn.

Men begynner å nærme meg mål her altså. I år igjen, skulle du sett.

Sist redigert av My : 04-12-24 kl 14:19.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 20:40   #105
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kan dele hva jeg har kjøpt hittil, i tilfelle noen blir inspirert:

-Niese (24), student: Pysjbukse og kosesokker
-Nieses samboer (25): Et par poser kaffebønner av ulik opprinnelse fra fancy kaffebar, og litt sjokolade (han er nyfrelst kaffenerd)
-Niese (23), student: Guidebok til turer i Tatra-fjellene (hun reiser snart til Slovakia for å studere) og digital bagasjevekt
-Nevø (21), militærtjeneste: Litt finere T-skjorte fra Lee, og dusjsåpe fra Rituals
-Nevø (20), student: Boka "Sovjetistan", av Erika Flatland (han er interessert i internasjonal politikk og samfunn, særlig USA og Russland, og ønsker seg bøker) + håndkle og vaskeklut
-Søster (54): Ullskjerf fra Companys, nevnt i innlegg over
-Svoger (64): Denne boka (han er glad i britisk krim)
-Søster (48): Ullskjerf fra Companys
-Svoger (49): Treningst-skjorte
-Mor (78): Boka "Sjakken eller livet" av Atle Grønn
-Mann (51): Kindle Paperwhite 5/11th gen 6,8"
-Datter (17): Mockberg klokke
-Sønn (17): Noe golfutstyr (mannen fikser)
-Datter (19): Aeropress kaffebrygger+liten håndkvern, til å ha med på reise

Da mangler jeg til:
-Far (78) - aner ikke hva jeg skal gi der, muligens konsertbillett
-Stefar (89) - har bestilt ullcaps fra Varsity til 90-årsgave i starten av januar, men skal få en liten ting til jul, sikkert noe spiselig
-Ukjent jente (14), innsamlingsaksjon som vi har deltatt i de siste årene
-Gaver til ungene fra faren min, har fått 500 kroner til hver

Ja, også noen mindre tilleggsgaver til mann og barn.

Men begynner å nærme meg mål her altså. I år igjen, skulle du sett.

Så smart å dele lista!

Jeg har handlet følgende:
- Mann (44): Microbit startsett
- Luftslottet (41): Osprey daylite ryggsekk og Lego bonsaitre
- Sønn (16): Gamingmatter til Warhammer, tøfler, Warhammersett, kule sokker fra Outland og ny bukse
- Sønn (13): Gamingtastatur, kule sokker fra Outland, tilbehør til gamingtastaturet, Lego Pagani Utopia, puslespill
- Niese (12): Kult garn, øyne og neser til heklefigurer (fra Selfmade) og boka Bobla av Siri Pettersen
- Nevø (8): Pyraminx (en type rubiks kube) og gavekort på kino med de store, kule fetterne sine
- Fillenevø (16): Warhammerfigur
- Filleniese (12): Legoroser
- Fillenieser (13 og 16): Fikleleker fra Flying Tiger (de elsker sånt!) og heklede nøkkelringer
- Bror (31): Kilder til begeistring av Bjarte Arneson + strikkesokker
- Svigerinne (30): Intermezzo av Sally Rooney + matchende sokker til broren min
- Pappa (66): Vindmåler til Netatmo værstasjon

Vaskehjelpa får sjokolade.

Søsteren min og mamma får kurs i å glasere keramikk sammen med meg, mens svogeren min får kurs i å dreie keramikk. Vi har ofte gitt hverandre andre typer opplevelser vi kan gjøre sammen, som teaterbilletter, spa eller afternoon tea.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 20:56   #106
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra liste, My!

Jeg har (alt kjøpt på salg):

Svoger/svigerinne: 8 Longdrinkglass fra Rosendahl Grand cru (står på ønskeliste) + mangler å kjøpe et øaken de ønsker seg. + et brett med 4 juleskåler til svigerinne
Nevø (17): Burdag: Litt fancy t-skjorte svart (Lyle&Scott)(ønskeliste) + penger
Nevø (17): Jul: Litt fancy genser Hvit (Lyle&Scott) (ønskeliste) + penger
Min mor (75): Skjørt fra Vakre vene og topp fra Pierre Robert
Min far (75): Kalosjer med pigg
Min mors samboer (74): Skopose til koffert eller trening fra Nike, Get Insired + treningssoker (løper mye maraton)
Min fars kjæreste (74): Brett med 4 små juleskåler + ullsokker med mening (halvparten går til et godt formål).
Bror (46): Skopose (samme som over) + fancy tskjorte
Sønns kjæreste (21): Brett med fire juleskåler, lipsyl og hånkrem fra et merke jeg fant på Lyko og rose ullsokker med mening
Sønn (21) Mangler hovedgaven: dobbeldyne + tilhørende dynetrekk. Har: Dongeribukse (vanskelig å få tak i 32/36), en tskjorte, toastjern (fant fra Xtra-merket på Coop et billig et).Ikke alt nødvendigvis blir fra oss, jeg pleier å få utdelt penger fra noen familiemedlemmer.
Sønn (19): tskjorte, bukse ... Har jeg ikke mer? Her må jeg sjekke i posene mine. Ble det en genser, tro?
Mann (53): Kalosjer med pigger og hettejakke Liverpool FC (Nike), skopose til koffert eller trening.

Mangler: Svigerfar (77) og det jeg har nevnt over til barna.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-24, 08:20   #107
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Hvor kjøpte du de kalosjene Karamell?

Gammel 05-12-24, 14:05   #108
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er en del av det vi har kjøpt:

svigerinne og svoger: bok (Station Eleven) og sushiservise
nevø (13): crocs (etter spesifikasjon)
niese (11): øredobber (av merket Emilia, etter spesifikasjon)
svigers: filmer (tror den ene var Past Lives); morgenkåpe til svigermor og skinntøfler til svigerfar
niese (20): kul keramikkopp med vinger og øyne (kjøpt på et julemarked, men jeg så i går at de har en liten hylle med disse koppene på Norway Designs)
ymse venner på vår alder: bøker (The Thing Around Your Neck; Ducks), film (Hundreds of Beavers), plate (Philip Glass Solo), puslespill; noen av disse kombinert med te, sjokolade eller vin
Datteren (22), dette er fra forskjellige folk i familien: mapper og bokser til Magic-kort, bok (av Walter Moers), saltkar med skje, matlagingsbestikk av tre, Minecraft-lego, kanskje nye ovnsvotter med mummitroll på (så noen fine lilla her om dagen)

Sist redigert av Skilpadda : 05-12-24 kl 14:14.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-24, 14:20   #109
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så fant jeg (54) ut at jeg kunne trenge en ny sekk, og så fant vi en som var veldig fin, så mannen (55) ville også ha en, så vi avtalte med moren min at vi kjøper dem til oss i gave fra henne. Rød til meg og gul til ham.

Mannen (55) skal ellers få en liten samling med mindre gaver fra meg: en tegneseriebok han ønsket seg, en oppstartspakke med sånne vokspapir man kan bruke i stedet for plast, en mummikopp med hemul. Kanskje noe mer hvis jeg finner på mer.

Gammel 05-12-24, 14:29   #110
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min mann, ti år yngre enn din, har jeg bare rett og slett null ide om hva skal få, komplett totalt blank. Han har ingen ønsker heller. Jeg har antydet at vi kunne jo kanskje finne på noe vi trenger fra oss til oss, eller droppe gaver oss i mellom, men det var ikke innafor, han hadde tenkt gi meg noe så jeg får jobbe viere med det de neste par ukene.

Jeg har ellers handlet etter ønskelister, sengetøy til en 15 åring, rituals body scrub til ei... ehh, mora til neste mottaker, geomag og bukser (til en 4 åring), jeg har ordna brudkurv og rosendahl-skåler til hun/de som ønsker det, og føler egentlig jeg har fått et meste av gaver i havn, men deter j ikke sant all en tid jeg mangler mannen, og sønnen vår. Og forsårvidt mine foreldre, men de vet jeg sånn ca hva de antaeig skal få, og svigermor likeså.

Nevø og niese, 14 og 13 år gamle, han får en genser og det gjenstår å kjøpe noe dusjsåpegreier, hun får noe sol de janeiro greier, den fargen min datter sier kusinen ønsker seg, og foreldrene deres endte meg link til ei kasserolle på black friday tilbud som de får

Gammel 05-12-24, 14:58   #111
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvor kjøpte du de kalosjene Karamell?

Lillevinkel.no https://lillevinkelsko.no/pensko/swims/kalosjer-mpigger

Gammel 08-12-24, 12:35   #112
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har funnet ut at mannen burde ønske seg ny hodepute (og egentlig dyne også). Han synes ikke det, men de er virkelig eldgamle. Dynen er faktisk arvet fra en campingvogn type sommerdyne for eventuelle gjester mine foreldre hadde på 80-tallet!! Men han liker at den er så tynn.

Gammel 08-12-24, 12:47   #113
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Åh, det er vanskelig.

Foreldre får som vanlig gavekort på spisested.
Mannen ønsker seg som vanlig ingenting.
Eldste (19) ønsker seg ikke noe, men har etter press lagt inn en ønskeliste med noen t- skjorter og shortser som jeg har bestilt.
14- åringen ønsker seg som vanlig masse og får bla Oakley- Goggles, treningstøy, slalåmbukse, headset.

Eldste er lite interessert i klær, har ingen spesielle hobbyer utover trening på senter, ski/ slalåm og synes sjelden han trenger noe nytt. Mens yngste er helt motsatt.

Gammel 08-12-24, 13:01   #114
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Julegavelisten min er eviglang , neste år blir det noen felles gaver tenker jeg.

Mamma: skåler fra wiik og walsøe og en kakeboks som ser ut som en bok.
Bror og kone: juletog fra lampehuset.
Søster: Ullsinglet
Kjæresten til mamma og kjæreste til søster: pose med kaffe og trøfler fra cemo.
Venninner 6 stk: De får forskjellig som armebånd , julepynt , velvære pakke , pilegenser fra twentyfour.
Min kjære : Diverse klær
Svigers: ullteppe
Svigerinne: Rituals gaveeske

Nevø 1: Puma hettegenser
Nevø 2: genser med zip
Nevø 3: Gant t-skjorte
Nevø 4: Gavekort
Nevø 5: Drone
Nevø 6: Teddyfleece og noe lysgreier
Venners barn: Gant T-skjorte
Venners barn *3: Kari traa pysjbukse
Venners barn: Ull
Niese 1: Gavekort
Niese 2: Kari traa fleecejakke
Niese 3: puma hettegenser og superundertøy
Niese 4: bruse teddy genser og en leke
Niese 5: Barbiebil
Niese 6: Ellese hettegenser
Mini: Lego
Sønnen i hus: klær og enten gavekort eller ny pc skjerm.
Kollegaer *4: Pannebånd

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-24, 15:38   #115
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Etter at Datteren har beklaget seg over den lange, glatte bakken ned til butikk og busstopp fra hybelen hennes (og etter at moren min har tråkket over på hålkeføret og brukket ankelen), tror jeg hun (altså Datteren; moren min har) skal få brodder til jul i tillegg til de andre greiene.

Gammel 08-12-24, 15:58   #116
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt med dunjakke fra Holzweier, til meg fra mannen…

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-24, 16:03   #117
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke kjøpt alt enda, men har en plan og 90% blir kjøpt på nett.

Samboeren: Han bestiller seg prosjektor han ønsker seg, som blir julegave. Men får også noe fra ungene, iallfall ulllongs, ev armbånd.
Storebror: Dyne, sengetøy, julepysj, 2 tegneserier, gavekort Outland
Lillesøster: Sengetøy, julepysj, 2 bøker, nytt headsett, noen kort hun ønsker seg. (og hvis bonusfaren får bestemme, får hun visst ny mobil)
Bonusgutten: Sengetøy, julepysj, 2 byggesett han ønsker seg, 2 bøker.
Mine foreldre: (Er i Spania) Mamma - ulltøfler, Pappa - julekaker og julegodt.
Min bror + kone - Julegodt. (er også i Spania)
Min andre bror - Lyslykt + kubbelys

Vennefamilie 1 og Vennefamilie 2 - Spill "exploding kittens"
Min kusine - Lyslykt + kubbelys
Hennes datter - Fargeleggingsbok og fargeleggingsblyanter
Samboerens far - Vil bare ha julekort, får også julegodt.
Samboerens tante og onkel - Kalender fra nærområdet, fast gave hvert år.

Ungene får veldig sjelden ting utenom jul og bursdag, det er nærmest aldri de ønsker seg noe, så da er vi ganske rause med julegaver. Men prøver å blande med ting de ønsker seg, ting de trenger og ting vi tror de kan like.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-24, 16:03   #118
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

La noen tips i denne tråden, kan gjenta her:

Medlemskap i organisasjoner som gir kunnskap og inspirasjon til å leve saktere og forbruke klokere:
-Miljøorganisasjoner: Naturvernforbundet, Framtiden i våre hender
-Tradisjonsbærerorganisasjoner: Bygdekvinnelaget (se særlig Nøysom-prosjektet deres), Kvinne- og familieforbundet (tidligere Husmorforbundet), Husflidslagene
-Organisasjoner som hjelper deg med å dyrke mer selv: KVANN (Norwegian Seed Savers), Hagelaget, Permakulturforeningen
-Organisasjoner som hjelper deg med å sanke mer selv: Norges Jeger- og fiskeforbund, Sopp- og nyttevekstforeningen

Gammel 10-12-24, 16:31   #119
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Jeg kom over denne siden i dag, utrolig kule posters, trykk og veggkalendere til musikk(instrument)interesserte, med stilige bilder fra innsiden av instrument. Og tydeligvis fortsatt tid til å bestille på nett. Jeg har allerede kjøpt gave til dem hos meg som noe sånt kunne være aktuelt for, men det kan jo være en ide for andre: https://www.architectureinmusic.com/pages/gallery

Gammel 11-12-24, 20:24   #120
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Minsten her ønsker seg; betyr får: SSD disk/ mer lagringsplass på PCen, Deksel til mobilen, fleecevest fra et merke jeg ikke husker, barbermaskin/skjeggtrimmer, og påfyll av boxere og sokker...

Eldste ønsker seg som vanlig altfor dyre ting, som en dyr frakk. Som han ikke får.
Han burde få en ny mobil så har bedt han sjekke rimeligst mulig utgave/brukt osv. Får se hva vi havner på.

Har strikket fingervanter til kjæresten til eldste og holder på med Tromsøhoodie/balaklava til stedatter.

Gubben får noe klær.
Vi skal kjøpe ny gulvovn, muligens den med WiFi fra Mill.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.