|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Nuppete svart joggebukse og brun utvaska genser. Sorte sokker med " The Incredibles" på. Usminket og med briller som jeg ikke liker å gå med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Idag har jeg svart bukse og svart høyhalset genser med brun skinnjakke over. Svarte støvletter med høy hæl. Tåreformet "lyskroneøredobber".
![]() |
#103 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg sorte jeans med bootcut, oransje sømmer og oransje stener på lommene, oransje tynn genser, heklet sort vest og sort cardigan. Sorte sko med halvhøy hel.
![]() |
#104 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg svart speilfløyelsskjørt som er utskrådd og slutter rett over knærne, svart tynn ullgenser, svarte tette strømpebukser, svarte sko (ikke høyhælte), lyseturkisgrått alpakkaskjerf, strassarmbånd og bittesmå "diamanter" i ørene, og når jeg er ute har jeg en litt lang brun skinnjakke som jeg kjøpte i London i vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Lilla kjole med høy hals og knepping i nakken, tette sorte strømper, brune støveletter med "slitt" look, samme smykke som i går fra DK.
![]() |
#106 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag er jeg riktig så fornøyd med bekledningen. Siden sikringsskapet på jobben byttes ut i dag, og vi dermed er fri for strøm, har jeg hjemmekontor. Derfor sitter jeg her iført en slitt morgenkåpe. Stilig? Ikke spesielt, men veldig deilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg joggesko (helt nye diesel ..... presang fra mannen), olabukser som er litt for lange, lysebrun spagettistropp topp og brun omslagsjakke i ull. I tillegg har jeg et smykke fra Pilgrim; grønt som går litt nedover i midten.
![]() |
![]() |
#108 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag er det casual Friday!
![]() |
#109 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Helgas aktivitet: shopping
![]() |
#110 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Idag har jeg på dongeribukse, limerønn høyhalset genser, grønne/hvite joggesko - og den nye svarte jakka
![]() |
#111 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Snørret har inntatt "boligen", så i dag kjører jeg "sofa-stilen": Grå kosebukse i jazzbukse modell, rosa ullsokker, rosa singlet og kort sort cardigan.
![]() |
#112 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!En hel dag med elevsamtaler idag. Antrekk:
![]() |
#113 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Idag er det lørdag
![]() |
#114 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg sitter alene på jobb nå og har på meg en litt nuppete, grønn fleecejakke og ei dongeribukse. På bena har jeg trauste, brune sandaler.
![]() |
#115 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg har på meg eksamensbukser, dvs. grønne plysjbukser fra Gudrun Sjöden. Og rød bestefarstrøye.
![]() |
#116 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Akkurat nå så har jeg på meg slomsebukse og genser. Håret er ustelt og i strikk, og jeg ser rett og slett ikke ut.
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams. Sist redigert av carolin : 14-10-06 kl 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg har på meg trang jeans med rette ben, brun singlet og flerfarget stripet langermet genser over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Getting in tune
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag:
![]() |
#119 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Sorte sokker, dongeribukse og grønn kortermet v-hals topp
![]() |
#120 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg sitter på jobb, mens besøket mitt tusler rundt på egenhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|