Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 21:34   #101
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Nuppete svart joggebukse og brun utvaska genser. Sorte sokker med " The Incredibles" på. Usminket og med briller som jeg ikke liker å gå med.
Skikkelig hot med andre ord.
Nå skal jeg snart på jobb og antrekket over får sitte på litt til.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:39   #102
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Idag har jeg svart bukse og svart høyhalset genser med brun skinnjakke over. Svarte støvletter med høy hæl. Tåreformet "lyskroneøredobber".
Veldig greit med svart når man har forsovet seg og kommer på jobb halv ti...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:43   #103
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg sorte jeans med bootcut, oransje sømmer og oransje stener på lommene, oransje tynn genser, heklet sort vest og sort cardigan. Sorte sko med halvhøy hel.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:47   #104
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg svart speilfløyelsskjørt som er utskrådd og slutter rett over knærne, svart tynn ullgenser, svarte tette strømpebukser, svarte sko (ikke høyhælte), lyseturkisgrått alpakkaskjerf, strassarmbånd og bittesmå "diamanter" i ørene, og når jeg er ute har jeg en litt lang brun skinnjakke som jeg kjøpte i London i vår.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:52   #105
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilla kjole med høy hals og knepping i nakken, tette sorte strømper, brune støveletter med "slitt" look, samme smykke som i går fra DK.

Dette er virkelig en tråd der man kan få dekket sitt ev. eksponeringsbehov. Dessuten er den fin for mental visualisering av andre forummedlemmer.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:55   #106
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg riktig så fornøyd med bekledningen. Siden sikringsskapet på jobben byttes ut i dag, og vi dermed er fri for strøm, har jeg hjemmekontor. Derfor sitter jeg her iført en slitt morgenkåpe. Stilig? Ikke spesielt, men veldig deilig

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:00   #107
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg joggesko (helt nye diesel ..... presang fra mannen), olabukser som er litt for lange, lysebrun spagettistropp topp og brun omslagsjakke i ull. I tillegg har jeg et smykke fra Pilgrim; grønt som går litt nedover i midten.

Gammel 13-10-06, 10:01   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er det casual Friday!

Så da har jeg på meg deilige jeans fra Spania, kule hvite boots kjøpt i Tokyo, sort topp fra Tokyo og ribbestrikket jakke (Lambretta) fra London.

Ordentlig internæs'nal, skjønner'u!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:02   #109
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helgas aktivitet: shopping Jeg har gått fra å jobbe med ungdommer med spesielle behov til jobb som personalkonsulent. Mine klær kan kokes - må bli litt mer jålete.Idag har jeg på meg mørk dongeribukse, sort genser med knapper, hekla skjerf og burgunderfargede sko.

Gammel 13-10-06, 11:03   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg på dongeribukse, limerønn høyhalset genser, grønne/hvite joggesko - og den nye svarte jakka

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:21   #111
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Snørret har inntatt "boligen", så i dag kjører jeg "sofa-stilen": Grå kosebukse i jazzbukse modell, rosa ullsokker, rosa singlet og kort sort cardigan.

Gammel 13-10-06, 21:43   #112
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

En hel dag med elevsamtaler idag. Antrekk:

mellemblå trøye med guldsøm, kjøpt hos Mango i Barcelona, derunder slette mørkeblå jeansbukser med guldsøm på lommene, og mørkeblå gymsko med hvite detaljer.

Om aftenen var det styrketræning, stillede i mine vanlige sorte halvlange lycra bukser med sort sportsBH og hvit singlet. Og sneakers.

Gammel 14-10-06, 10:30   #113
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Idag er det lørdag
Foreløpig svart jazzbukse, stooor Ski Bum genser og fett hår i stram strikk.
Hjemmestrikkede ulltøfler fra svigerfamilie i Lofoten.

Skal på jentehyttetur senere idag, det blir vel ikke så mye stiligere da, men må på polet, så kanskje jeg må ta på noe normalt da. Sannsynligvis grønne bukser og grønn ponchogenser med brune støvletter.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:59   #114
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg sitter alene på jobb nå og har på meg en litt nuppete, grønn fleecejakke og ei dongeribukse. På bena har jeg trauste, brune sandaler.
Lekker.

Det regna da jeg gikk hit, så da hadde jeg i tillegg en grønn fjelljakke og fjellsko.

Gammel 14-10-06, 11:04   #115
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på meg eksamensbukser, dvs. grønne plysjbukser fra Gudrun Sjöden. Og rød bestefarstrøye.

Jeg ser ikke bort fra at jeg tar på meg noe annet før jeg skal ut og handle, jeg skal på Sony-senteret på CC Vest og se på nytt stereoanlegg, og jeg vil gjerne ha litt service.

Gammel 14-10-06, 11:06   #116
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå så har jeg på meg slomsebukse og genser. Håret er ustelt og i strikk, og jeg ser rett og slett ikke ut.

Sist redigert av carolin : 14-10-06 kl 11:24.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:23   #117
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har på meg trang jeans med rette ben, brun singlet og flerfarget stripet langermet genser over.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:29   #118
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

I dag:
Jeans med bootcut, sorte sokker , sort topp uten ermer og med v-hals, sort hettejakke + utslitte brune favorittøffler.
Og så har jeg et par øreringer med noen steiner i.

Dette er klassisk meg

Gammel 14-10-06, 11:58   #119
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorte sokker, dongeribukse og grønn kortermet v-hals topp

Etterpå skal jeg ha på meg min nye hettegenser fra HM

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:14   #120
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter på jobb, mens besøket mitt tusler rundt på egenhånd.

Har bredskuldret svart ullsinglet under rosa omslags bluse/jakke fra (noanoa), brunaktig skjørt, svart tett strømpebukse og høye (lavhælte) støvletter.

Også lyseblått skjerf og svart skinnjakke. Må jobbe litt med skjerfgarderoben...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.