|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg hadde ikke reagert så sterkt om de ikke var for at rine har sagt liknende ting før, i tråder som ikke har vært rant/fjas.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
... og at jeg møter den driten der ganske ofte ute IRL også. Jeg foretrekker å la detaljer om min fordøyelse være en privatsak utover at jeg spør om det finnes alternativer jeg tåler.
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDU GLEMTE CAPS LOCK, rine. Du kan umulig være helt ferdig ennå.
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg var visst ikke ferdig, hadde opptil flere halvferdige setninger og resonnement i innlegget. Tror det ble rettet opp i nå. |
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMEN CAPS LOCK-EN DA?
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvis du skal leie leilighet i noen andres bolig, så se for helsike og PRESENTER DEG SELV! Ikke bare skriv "når kan jeg komme å se på leiligheten" eller "kan jeg ha hund(er)" der.
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg kan følge opp Rines innlegg med en irritasjon av det motsatte, det er vel ikke MENINGEN at jeg skal måtte levere en FØKKINGS legeattest hver gang jeg ber om glutenfri mat? Ja, jeg har cøliaki og har det dokumentert ditt (glutenfrie)BRØDHUE. Spiller det noen rolle?
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Du kan takke BRØDHUENE av selvutnevnte amatørmatintoleransediagnostikere for dette.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 25-09-20 kl 13:38. |
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Jeg syns egentlig man skal slutte å mistro folk som sier at de ikke tåler noe, og så spiser det likevel. Fordi det kan handle om at man rett og slett er LEI av å oppleves som vanskelig og ikke bli trodd. Samtidig som man foretrekker å unngå matvarer som krøller til magen. IBS er faktisk en greie det også. Sist redigert av Gaia : 25-09-20 kl 14:22. |
|
|
|
|
#11 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVeldig enig med Gaia og Input. |
|
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Er det nå jeg skal spore av og gruffe over å ha barn som har tålt litt, men ikke mye, melkeprodukter. |
|
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TLeser at man skal kutte 6 millioner til et skoletilbud for dem som sliter i vanlig skole.
|
|
#14 |
|
nju nja njo
|
Det er så utrolig korttenkt å kutte på sånne ting.
|
|
#15 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvem mente det var en god idé å legge et webinar til FREDAG ETTERMIDDAG?! Hva tror de vi får med oss de to siste timene av arbeidsuka? Og på fridagen min, tilogmed
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja. Men det er fordi det plutselig kom en pandemi av selvdiagnostiserte glutenintolerante at folk mistet helt rekspekten for at noen faktisk blir syke av den minste antydning til gluten i maten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#18 |
|
|
Fy faen for en jævla dritt ting å kreve! Hvorfor i all verden skal du være så selvsentrert at du krever at folk utleverer medisinsk dokumentasjon før til tilrettelegger? Det er faen ikke så JÆVLA vanskelig (eller dyrt) å kjøpe glutenfrie pølsebrød, dessuten smaker de skikkelig FÆLT, så dersom de faker dette og må spise det kjipe pølsebrødet, kan du jo for faen bare tenke at de kan skylde seg selv. Folk som påberoper seg allergier og intoleranse med det resultatet at de må spise SKIKKELIG KJIP MAT når de kunne spist god mat, tror jeg er et minimalt problem. Om det i det hele tatt finnes. Å ikke kunne spise det samme som alle andre, alltid måtte be om tilrettelegging eller ha med egen mat, alltid få kommentarer - det er så jævlig dritt, at jeg tror faen ikke noe på at det er noe folk gjør for gøy. De opplever at de har det bedre med kostholdsrestriksjoner, om det er noe som kan bevises på blodprøver eller om det er placebo, det er IKKE DITT FUCKINGS PROBLEM!
|
|
|
#19 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Oi oi oi! LENGE siden jeg har prikket noen ser jeg. Men denne får en GRØNN en av meg. Jeg har IBS som er en fantastisk udefinerbar «diagnose». Fått av AHUS, men har ikke papirer på det. Eneste som kan redusere symptomene litt er å være nøye med mat og redusere stress. |
|
|
|
|
#20 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
|
|
![]() |
|
|