|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene
Det er litt forskjell på grønnsaker, så anbefaler å slå opp den enkelte.
|
|
|
|
#2 |
|
TittelTøs
|
Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene
Finnes det en bra side å slå opp dette på? Vanligvis kjøper jeg frosne grønsaker, men så er det av og til jeg kjøper grønsaker jeg ikke finner i frossen versjon. Da hadde det vært greit å kunne fryse ned restene. Eller når man glemmer at man har kjøpt disse grønsakene og og plutselig oppdager de i kjøleskap nr. 2 og må skynde seg å bruke de/gjøre noe med de.
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneMin erfaring er at når jeg lager veldig store porsjoner, så blir kostnaden pr porsjon lav fordi det er så enkelt å pøse på med masse forskjellige grønnsaker i ei stor gryte, og det blir mindre svinn når man fryser ned i passelige porsjoner.
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneJeg har også tenåringsgutter, de spiser mye mat, og vil helst ha kjøtt. Fordelen er at de også spiser opp restene.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneFrosne kyllingklubber på Kiwi. Koster 44,- for to kilo- og rekker i allefall til to middager. |
|
|
|
![]() |
|
|