|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Er glad for opning for alle! Om dei ikkje får vere der kvar dag og heile dagen vert det i det minste litt meir kvardag!
|
|
|
#104 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Da tror jeg eldste er i gang på fulltid, men med noen få endringer fra mandag av.
|
|
|
|
#105 |
|
kamerat
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Jeg er VELDIG glad for dette!
|
|
|
#107 |
|
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Jeg er veldig happy, og veldig spent på hvordan de løser det.
|
|
|
|
#108 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Det blir nok fint selv om mine to har likt hjemmeskole. Eldste gleder seg til å få undervisning (sitte og høre på en lærer).
|
|
|
#109 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?14-åring synes det er greit, men kom med et godt poeng. Nå blir det fullt på offentlig transport. Mange på skolen hennes må ta buss, så trikk for å komme frem. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Jeg er ikke klar for å være sammen med opp mot 500 personer i skolebygget etter alle disse ukene. Jeg har verken sett venninner eller foreldre, knapt noen utenfor kjernefamilien min. Men det går sikkert bra, på mandag er jeg nok klar. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Det blir fullt på buss, trikk og bane når ungdommen skal tilbake på skolen, ja.
|
|
|
#112 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Jeg kan antakelig avslutte hjemmekontor. Venter på beskjed fra ledelsen, men kjører jo bil og har cellekontor alene, ikke kollektivtrafikk og åpent landskap. Oslokontoret er noe annet.
|
|
|
#113 |
|
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Rektor ved skolen vår sendte ut sms 18:47 med hvordan det blir, så de har tydeligvis laget planer basert på mulige scenarier.
|
|
|
|
#115 |
|
Unik
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Spent på korleis planane våre ser ut neste veke. På min skule har me lokaler, men ikkje nok personell. Usikker på korleis opplegget blir for ungane mine. Eldste er sur. Var vel samma f&%¤& for han. Han har gitt opp heile skulen |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Vi har fått en mail om at lærerene har planleggingsdag i morgen, så jeg regner med vi får mail i morgen om hvordan det blir. Jeg tenker de klarer det helt fint.
|
|
|
#118 |
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Vi åpner for 10. klasse på mandag, og så bestemmer vi i morgen når vi åpner for de andre to klassene. Sikkert onsdag eller noe, da skal 10. klasse ha hjemmeskoledag. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Har allerede fått beskjed fra skolen. Min 9.klassing skal starte fra onsdag. Veldig bra.
|
|
![]() |
|
|