|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Polyanna: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Jeg har ikke kalt noen nazister, vær så snill, ikke tillegg meg slike holdninger. Jeg har aldri satt noe likhetstegn mellom oljearbeidere og nazister.
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Og det er klart vi ikke var UTfattige før oljen, vi var vel litt under Hellas, sånn ca.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Kondolerer her også, Input, og jeg skjønner at dette ikke er det du skal bruke tiden din på nå. Jeg fikk også en svært dårlig beskjed ang en av mine beste venner i går, og da blir sånne diskusjoner temmelig meningsløse. Selv om jeg også reagerer ganske sterkt på det jeg oppfatter som nedvurdering av mange fine menneskers moral, fordi de velger å stemme annerledes eller jobbe med ting du er uenig i, det må jeg fortsatt si.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Og så vil jeg si, på generelt grunnlag, at det at noen er forskere OG har ment noe om noe, betyr ikke nødvendigvis at de har forsket PÅ det de mener noe om.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Tror det spørs på hvilken logo som er trykket på.
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Jeg er jo ikke enig med Mimir Kristjansson om så mye, men jeg måtte knegge da han, rød rogalending som han er, måtte komme på Dax 18 for å rope litt høyt at SLUTT Å KALLE ALT MULIG DEN NYE OLJÅ! INGENTING ER DEN NYE OLJÅ! OG I HVERT FALL IKKJE KUNST! Eller laks, IT-bransjen, blåbær, klarnet smør, asylmottak, kunnskap, reklame og øl.
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Vi kommer jo helt sikkert til å ha ting å leve av etter oljen, altså!
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Absolutt, men jeg er jo enig i at hvis vi tror at laks og kunst og øl vil gi oss samme inntekt til velferd som olje, så er det greit med en liten realitetsorientering.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Ja, hjertens enig. Tror kanskje den med kunst tok kaka.
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?Det som også er med disse oljepengene er at de har gitt oss muligheter til å bygge ut barnehager og andre ordninger som gjør at kvinner i Norge deltar i arbeidslivet. Jeg så et tall nylig som sa at 95 % jobber og det er vel omtrent verdensrekord. (Jeg antar at vi da snakker om 95 % av dem som er friske og i normal arbeidsalder, type 18-65 eller noe).
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?
Det er sant. Jeg har hørt (mangler kilde) at verdiskapningen pga kvinner i arbeid er like stor som den fra oljen. Og som du sier, det ene har gjort det andre mulig, det var et veldig godt poeng!
|
![]() |
|
|