|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Jeg irriterer meg litt for mye over en lokal gruppe for folk som bor i kommunen. Det er SÅ mye syting og helt meningsløs klaging der inne! Og en administrator som tydeligvis MÅ dele alle innlegg fra lokalavisa + nabokommunens lokalavis. De følger jeg jo fra før, og tenker at andre kan/gjør det samme. Vi trenger dem ikke to steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Jeg irriterer meg ikke over så mye, men titterne kan godt la være å si "jeg så du var på ferie i blablabla i fjor", og ikke ha lagt igjen en eneste like. Jeg skjønner at folk kan se det, men jeg jeg synes det er sosialt klønete å bringe det på banen.
![]() |
#103 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?
Mens minst halvparten av mine venner ser aldri på storyen. Så jeg må gjøre begge deler, hvis de skal se den.
![]() |
#104 |
Eklektisk
|
Hva er det slags poster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
Akkurat samme tenker jeg.
![]() |
#106 |
Leser
|
Jeg også ble overrasket over dette til å begynne med - jeg hadde tenkt at folk la igjen en "likes" på helt ... ehe ... ikke-meningsbærende poster. (skjønner godt at mange ikke vil diskutere ting som pels, politikk etc. Jeg elsker jo å diskutere, men FB er generelt en dårlig plattform for tråder, så det gjør det vanskelig å se hva som er svart på hva. Det at man ikke innkluderer sitater gjør at det kan være vanskelig å svare på innlegg med mange momenter. Man er kanskje likegyldig til ett argument, sterk motstander av det andre argumentet og enig i det tredje) Kanskje spesielt på innlegg hvor det er ekstra hyggelig å få likes som feks "Har mistet x, er det noen i y som har sett den?"
Hiver meg i popcornskåla og venter sammen med Tangerine
![]() |
#107 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Jeg skriver jo at jeg gjør det selv også innimellom. Så jeg har full forståelse for det, men i en tråd som spør hva som irriterer, må det være lov å nevne.
![]() |
#108 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Åh, det er mye! Sist redigert av rine : 01-09-19 kl 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Vi har fått en ironisk greie med å si «fine fine du» på alle personbilder på face. Det er seff ikke alle som ser den.
![]() |
|
|