|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)
Det er jeg veldig enig med deg i.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg tenker (les spekulerer) på om samboerens psyke er årsaken til at han har vært delvis ute av toppolitikken så lenge.
Nei, jeg tror ikke han har hatt noe med dette å gjøre, han har som politiker, riktignok i feil parti, oppført seg ganske så redelig hele veien. Jeg skjønner egentlig ikke hva han gjør i FrP. Sist redigert av Strå : 29-03-19 kl 10:23. Årsak: Lagt til en slags benektelse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Dette var vel forventet, var det ikke? Det er vel ikke mange som trodde at noen av disse angrepene kom fra utsiden, og at samboeren så valgte å gjøre mer selv?
men:
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er muligens naiv, men jeg så det ikke som helt usannsynlig at det skjedde noe, hun synes ikke det fikk nok oppmerksomhet, og så fortsatte selv for å "holde saken varm" og få mer/fortsatt oppmerksomhet.
|
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg vet jo ikke, men tror ikke det. Det er jo hun som har vært i konflikt med teateret.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg syns denne saken er helt skrekkelig, og syns dette var helt riktig av Wara. Om han ikke har visst noe, så er det jo et enormt svik, at samboeren din spolerer den viktigste jobben du noensinne har hatt.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Det var noe fishy med at "Rasist" var stavet på forskjellige måter helt fra starten, og at de ikke hadde fått til å tenne på bilen - hvor vanskelig kan det være, liksom?
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Ja, det med at ordet ble skrevet feil og at hun hadde så mange skrivefeil i innlegget sitt gjorde at jeg også tenkte at det hadde hun gjort selv.
|
|
|
|
#9 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Apropos stalking og overvåkning og sånt, er det ikke en nylig dom som tilsier at dersom du ikke vet at du blir overvåket/stalket, så er det ganske fritt fram? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Jo. Link til den ligger tidligere i tråden. Den var ganske skremmende syns jeg.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Og no er Facebook-innlegget med alle bilda fjerna igjen! Men skaden har nok allereie skjedd. Det er nok mange som tok printscreen av den før det blei fjerna.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Ref min tråd på bilforumet, så tenker jeg nå at det er enda mer åpenbart at det er samboeren som har laget de der bilbranntrådene inn i dieselhullet, for det lar seg faktisk ikke åpne uten nøkkel, på en s-max, som de har!
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg tror aldri FrP gir fra seg Lov-og-Orden-posten. Tipper det blir Dahle, og en ny samferdselsminister.
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Nei, det blir ekstremt vanskelig for partiet å gi fra seg den statsrådsposten. Det er som at SP i regjering må ha landbruksministeren (det heter jo ikke det nå lengre, men ...)
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
... men det er vel en kjensgjerning at det er mange uanstendige menneske som tilhører dette partiet.
Enten får du spill it, ellers burde du latt være å si noe til å begynne med.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Sånne kommentarer synes jeg er ganske unødvendige. Det finnes selvsagt masse folk som stemmer og er medlem av FrP fordi de mener at vi trenger en mer liberalistisk politikk med stor frihet for næringslivet og nedtapping av offentlig sektor, styrket fokus på infrastruktur og politiet. Jeg er uenig med løsningene deres i nesten alt, men det er meningsløst å antyde at man ikke kan være et anstendig menneske og samtidig høre hjemme i FrP.
|
![]() |
|
|