|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2017Jeg fikk knipset bilde til julekortet i helga. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Juletråden 2017Har noen tips til gode apper e.l. for å lage fotokalender av mobilbilder? Jeg har hatt problemer med oppløsning på bildene tidligere, men det må jo kunne være mulig å få til, vel?
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Juletråden 2017jeg har en sånn lekker kommode fra Summerbird. I år skal jeg kjøpe diverse sjokolade i løsvekt og legge i - det blir rimeligere enn å kjøpe ferdiglaget kit fra summerbird
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Juletråden 2017jeg så forresten at de hadde en nydelig Laura Ashley-kalender på Boots - jeg skal ønske meg en sånn i bursdagspresang (har bursdag i midten av november) fordi den så både lejjer ut og det så ut til å være mye fint i den.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2017
Har kjøpt to Laura Ashley-kalendere til ungene. Det var 3 for 2-tilbud, så kjøpte også en LA-toalettveske med produkter i, så er en julegave i boks. Hvis eldste liker julekalenderen, får hun den, ellers en annen. Sist redigert av Charlie : 06-11-17 kl 11:47. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Får jeg lov til å fnise litt av denne?
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Save
|
|
|
#8 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2017Jeg har kjøpt tre Lakridskalendre, og er har dermed dekket både meg selv og jentene. Så gjenstår kjæresten. Han pleier å få sjokolade. I fjor fikk han øl i helgene. Det blir noe sånt.
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2017Takk for fine tips Nextlife og Novla!
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Juletråden 2017Åh, jeg har lyst på sjokoladekalender.
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2017(Barne-) kalendergavetips: Nille har små merkerusjer til 1 kr/stk (vet ikke om andre har nevnt det, har ikke lest hele tråden).
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Juletråden 2017Jeg fikk bestilt julekort og fotokalendere i går. Alltid godt når det er gjort! Og jeg mangler bare et par ting til minstens julekalender. Den er veldig enkel, 12 av gavene er stempel med julemotiv.
|
|
|
|
#14 |
|
Rockesøster
|
Sv: Juletråden 2017Jeg må visst omdefinere juleforberedelser litt, en planlagt skulderoperasjon ble mer omfattende enn først antatt, så de neste 6 ukene skal armen være i fatle, så jeg må nok stokke litt om på både hva og når jeg skal gjøre ting her.
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Juletråden 2017Idag er det 2 måneder til lille julaften!
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 23-10-17 kl 22:55. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
nju nja njo
|
Sv: Juletråden 2017Jeg har vært skikkelig forkjøla i helga, men aldri så galt osv. for jeg fikk bestilt julekort samt plukket ut bilder til kalender. Ungene var på Halloweenkostymejakt men endte opp med adventskalendere så da er det i boks også.
|
|
|
#17 |
|
lettere utlada
|
Sv: Juletråden 2017Hvor har dere bestilt fotokalender fra? Jeg pleide å bruke FotoKnutsen, men forstår det er litt ut. Jeg har likt godt konseptet om å kunne designe julekort og/eller fotokalender fra scratch. Er det andre steder en kan det? Har prøvd Japan Photo, med ymse hell...
|
|
|
#18 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2017Vi bestiller kalender hos JapanPhoto, har vært fornøyd med det. Julekortene bestiller vi hos Optimalprint (tror de har kalender også, kanskje jeg skulle prøvd den i år og se hvordan den blir). Har ikke begynt med noe av dette ennå, har ikke engang tatt julekortbilde. Det blir vel ikke gjort før om et par uker i allefall. Julekortene kommer så raskt etter at de er bestilt og sendes uansett ikke ut før i starten av desember så det er ingen hast.
|
|
|
#19 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Er Fotoknudsen ut? Hvis du har vært fornøyd, så hadde jeg gladelig fortsatt å bestille derfra. Jeg skal selv lage en fotobok, og den kommer jeg til lage hos Fotoknudsen. Har alle bildene mine der... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vært godt fornøyd med både julekort og kalendre fra nfoto.
|
![]() |
|
|