|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]
Puslete! Tre-fire prikker? I hele FP-karrieren din? Jeg fant en tråd hvor jeg for ett innlegg hadde fått seks røde prikker (og heldigvis en grønn også).
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg har en kulturell forumsperre på å gi rødprikker, selv for gøy. På andre fora har rødprikking hatt en alvorlighetsgrad på linje med dette |
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Nå fikk jeg veldig lyst til å fyre av en rødprikk med "Shame!", men de 3-4 jeg helst skulle sendt den til er ikke på FP (så vidt jeg vet). Kjipt altså.
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Ja, tenk å ha et irl-rødprikksystem! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med Septa Unella!
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg husker best en rød prikk jeg fikk fra Tallulah i en diskusjon om rusmisbruk - og en jeg fikk fra Safran da jeg hadde skrevet at de aller fleste fysisk sett er i stand til å begynne å jobbe igjen et halvt år etter fødselen.
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Jo, og man kan skrive meldinger i prikkene også.
|
|
|
|
#9 |
|
Klar
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg får ikke til å prikke fra Android-dingsen min |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg har sendt ut 20 prikker siste to dagene og har mottatt 13. Mye gøy med
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
15.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
villende
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg burde vært mye flinkere til å prikke. Og har fått overraskende få røde prikker. Jeg trodde egentlig jeg var mer provoserende. Men det er kanskje IRL. I så fall burde jeg vel passe meg for Sept Unella. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Men det er da ikke noe rart at folk ikke gidder dette prikkestyret lenger, jeg har fanget alle tre typene og det æ'kke engang noen flere muligheter for å levle opp.
|
|
|
#17 |
|
Tankefull
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg må skjerpe meg både med prikking og skriving.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Kan ikke si jeg har fått mange prikker i det siste, men er ikke flink til å gi dem heller. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Trøtt
|
Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Prøver du å fylle hele kontrollpanelet ditt med
|
|
|
#20 |
|
TittelTøs
|
Eller huske hva man skal søke opp.
|
![]() |
|