|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Vognmafiaen
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
de fleste blir vel hekta på noe, om det så er scrapping, telefoner eller stellevesker! |
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Vet du, jeg koser meg med min lille tuppe jeg også. Men jeg skjønner ikke på hvilken måte det henger sammen med hvilken vogn og tilbehør jeg har.
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Jeg syns ikke det er moro med stellevesker eller vogner.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vær nå ørlite granne hyggelig da!
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: VognmafiaenJeg syntes det var en artig reportasje, og jeg ville nevne den her, da jeg regner med at det er flere enn meg som har registrert at det er et eget vognforum på nett (på NM) og at flere ville synes det var artig å se at nettforaene som en er eller har vært brukere på blir omtalt i pressen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Vognmafiaenjeg synes det er møkkatrist at voksne mammaer skal sitte sånn som dette! jeg synes vi alle skal gå inn i oss selv å tenke litt. helt seriøst. |
|
|
|
#12 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
jeg vet, jeg skriver skikkelig drittdårlig også, bakvender setninger å, har litt sånn dysleksi. jeg ordlegger meg mye feil. men sant det du skriver. |
|
|
|
#14 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: VognmafiaenKjære SSS, jeg aner ikke hvem du er fra NM, og ikke bryr jeg meg om hva du bruker pengene på. Jeg synes den eller de som sto frem i denne artikkelen kom litt dårlig ut, men de om det. Dette er ikke noe personangrep på noen, vi diskuterer noe ganske annet på dette forumet. Her er det nemlig forbrukerbevissthet, økologi og samfunnsengasjement som er in.
|
|
|
#16 |
|
saftig
|
Fullstendig enig. Slik bruk og kast-mentalitet provoserer meg enormt.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: VognmafiaenSSS, nå må du holde opp med den misunnelsen. Du kan gå inn på noen tidligere tråder og se gjennomsnittsinntekt her inne hvis du er så opptatt av det.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Vognmafiaenja for jeg er jo eneste som kom hit å skreiv . |
|
![]() |
| Emneord |
| avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |