|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmant 2024Det er forskjell på å tulle med og se ned på.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2024Absolutt høy "Krenk"-faktor her, ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Konfirmant 2024Ja, dette bør man virkelig tåle. Ærlig talt.
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Konfirmant 2024Jeg synes endelig det ble litt mer tull og tøys igjen på FP. Jeg liker tråder der vi kan fjase litt, og dette er en slik tråd. Jeg synes helt ærlig at alle bør tåle at noen tuller med ting man selv gjør. Dette er godlynt, ikke slemt. Det ville vært slemt hvis noen gikk inn i en tråd der en bruker planla konfirmasjon til eget barn, for å gjøre narr.
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2024Jeg som hadde tenkt å skrive at hotellet som vi har leid rom,kokk og servitører fra faktisk er The Thief. Men det er i kjeden da, i det minste.
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Konfirmant 2024Jeg er listefreak og planlegger glatt to år fram i tid. Dog er jeg klar over at det vandrer mennesker rundt uten kontroll på hva de skal gjøre i morgen en gang (sånn folk burde selvsagt vært sperret inne, de er jo fullstendig utilregnelige), så jeg er fullt klar over at mitt behov for oversikt og plan er til underholdning for de rundt meg. Det er helt greit, det er meg de kommer krypende til når de har dårlig tid og ikke aner hvilken ende de skal begynne i.
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Konfirmant 2024Jøss, bestilles lokalene årevis i forveien? Vi har straks konfirmant nummer to og syntes vi var hysterisk tidlig ute når vi kontaktet cateringselskapet et år i forveien. Vi leier ikke lokale da, men jeg synes det er helt merkelig å booke mange ulike datoer og klokkeslett bare for å sikre seg. Jeg må innrømme at jeg har noen fordommer om hva slags politisk parti slike mennesker stemmer på.
|
|
|
#14 |
|
Kakemonster
|
Sv: Konfirmant 2024
Dessverre...
|
|
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Sv: Konfirmant 2024Vårt grendehus opplevde at folk bestilte 5-6 år i forveien ja. Her er konfirmasjonen en fast helg. Men lell. Så vi endret reglene. Er det konfirmant i bygda har de fortrinsrett og huset ja ikke reserveres særlig mer en et år i forveien. Så trekkes det lodd de årene det er flere konfirmanter.
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Konfirmant 2024Så egentlig, når det kommer til min "kanskje"-konfirmant i 2020, så burde jeg egentlig finne ut hvilken kirke vi tilhører i 2020 (vi skal nemlig flytte om 2 år) og så booke lokaler i nærheten av der vi skal bo da? Og jeg burde gjøre det nå??????
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Konfirmant 2024Altså, man kan si hva man vil. Det er helt vilt å planlegge konfirmasjon som ligger 8 år frem i tid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Konfirmant 2024
Og derfor er det greit å tøyse litt med det, synes jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|