Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-16, 11:49   #101
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?

Eldstemann går på svømming, det koster ca. 5950 kr i året for oss (4 kursserier a 1400 + 350 i årsavgift til klubben mener jeg).

Mellomste går på dansing som koster ca. 2800 kr i året.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 12:10   #102
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Hockey er dyrt ja, men det lønner seg å kjøpe en del utstyr brukt. Det kan også lønne seg å gå sammen flere og bestille utstyr fra utlandet.

Avgiftene for hockeyen her i byen er ikke så ille, men ferjeturer både nordover og sørover gjør at det koster litt ja. Har kjøpt ferjekort for å spare 40% pr. ferjetur.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 12:12   #103
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, og der kan jeg korrigere med at det bare var turndrakta som kosta 1600 kr, tightsen kosta 700 og kom i tillegg, så hele herligheten kom på 2300 kr. For ei turndrakt! Som ikke engang tåler vask!

Godt å se at det er flere som fikk litt hakeslepp av den prisen ja! Jeg trodde først at de hadde sendt meg dobbelt opp av drakt og tights *har nok jenter i samme turnforening*

Gammel 06-01-16, 12:26   #104
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Godt å se at det er flere som fikk litt hakeslepp av den prisen ja! Jeg trodde først at de hadde sendt meg dobbelt opp av drakt og tights *har nok jenter i samme turnforening*

Da skriver jeg meg herved på liste for å få kjøpe din når den er fravokst (ser du har eldre jenter enn meg).

Gammel 06-01-16, 12:26   #105
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Eldste (9.5): fotball friidrett og korps.
Fotball kr 1250 + utstyr ca 1000 pr år (sko og treningsdrakt)
Korps og individuell undervisning: 3000 i året.
Friidrett: tror det er gratis. Kvantumsrabatt i idrettslaget. Må kanskje ha noe utstyr.

Mellomste (7.5):
Fotball: 1250. Arver utstyr.
Turn: Kvantumsrabbatert i idrettslaget.

Minste (3) ingenting.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 12:32   #106
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da skriver jeg meg herved på liste for å få kjøpe din når den er fravokst (ser du har eldre jenter enn meg).

Notert. Det er 02-utgaven som er turneren hos oss (junior tropp).

Gammel 06-01-16, 13:00   #107
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Notert. Det er 02-utgaven som er turneren hos oss (junior tropp).

Her er det 05-utgaven (var aspirant i fjor, men rekrutt nå da, sikkert). Den drakta hun fikk nå var str "Adult xs".

Gammel 06-01-16, 13:21   #108
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Min har siden sist jeg skreiv her,blitt tatt ut på rekruttlaget i turning så da blir det mer utgifter.
800 mer i halvåret +han må ha ha drakt til Konkuranser.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 13:27   #109
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min har siden sist jeg skreiv her,blitt tatt ut på rekruttlaget i turning så da blir det mer utgifter.
800 mer i halvåret +han må ha ha drakt til Konkuranser.

Du er herved advart.

Gammel 06-01-16, 13:35   #110
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Og etter dette har vi kjøpt nye skøyter (1500), ny bukse skal kjøpes (700) og han har deltatt på en camp til 2500. I tillegg er det jo alt småtteri som kølletape, drikkeflasker, bensin og bompenger når vi reiser lenger bort, kjøpefri fra dugnad på noen hundrelapper osv.

Eldste fikk skøyter til omtrent samme prisen før jul og bukse til 1100 i julegave. Heldigvis x som betalte dette.
Yngste fikk 2 par skøyter, hjelm til skolebruk, ny bukse og kølle til samme prisen som skøytene til eldste kostet.

Kanskje gutta våres treffes på isen etter hvert?

Gammel 06-01-16, 13:37   #111
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

2 x dansekurs på kulturskolen og fotball. Tipper det blir ca. 12 000 tilsammen i året. Tenker ofte på de som har flere barn og hvor kostbart det må bli tilsammen.

Gjennom jobben min møter jeg mange fortvilte mødre som ikke har økonomi til å la barna delta på fritidsaktiviteter. Kunne ønske f.eks. Kulturskolen hadde et tettere samarbeid med AKS og hadde et tilbud som favner "alle". Dette hadde de tidligere på vår skole og med svært høy deltakelse fra de som gikk på AKS. Det er helt tragisk å se skillene på hvem som tusler ned på Schous etter skoletid og de som ikke gjør det. Det er sikkert flere årsaker til at det er slik men økonomi er uten tvil en vesentlig faktor for svært mange.

Sist redigert av Lisa : 06-01-16 kl 13:48.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 13:44   #112
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Eldste fikk skøyter til omtrent samme prisen før jul og bukse til 1100 i julegave. Heldigvis x som betalte dette.
Yngste fikk 2 par skøyter, hjelm til skolebruk, ny bukse og kølle til samme prisen som skøytene til eldste kostet.

Kanskje gutta våres treffes på isen etter hvert?

Vi var heldige, siden han skulle ha str 39. Hadde han trengt 40, hadde de samme skøytene kostet 3000! Og er vel ikke lenge til han må ha det...

Vi bor i Lørenskog, men har vært på Hamar og Lillehammer bla. Men min er en fersking, altså. 😀

Gammel 06-01-16, 13:45   #113
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det er nettopp det, Lisa. At dette blir temmelig mye om man feks er eneforsørger og har flere barn.

Gammel 06-01-16, 13:48   #114
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi var heldige, siden han skulle ha str 39. Hadde han trengt 40, hadde de samme skøytene kostet 3000! Og er vel ikke lenge til han må ha det...

Vi bor i Lørenskog, men har vært på Hamar og Lillehammer bla. Men min er en fersking, altså. ��

Da har de muligens allerede møttes. Dere har flere lag og det har vi også. Og i samme serie.

Sist redigert av star : 06-01-16 kl 23:35.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 13:54   #115
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Ja, kanskje de har møttes? Lørenskog har bare ett 05- lag.

Gammel 06-01-16, 14:14   #116
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Ja, kanskje de har møttes? Lørenskog har bare ett 05- lag.

Ah, blandet nok med en annen årgang.

Gammel 06-01-16, 14:32   #117
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

2 x dansekurs på kulturskolen og fotball. Tipper det blir ca. 12 000 tilsammen i året. Tenker ofte på de som har flere barn og hvor kostbart det må bli tilsammen.

Gjennom jobben min møter jeg mange fortvilte mødre som ikke har økonomi til å la barna delta på fritidsaktiviteter. Kunne ønske f.eks. Kulturskolen hadde et tettere samarbeid med AKS og hadde et tilbud som favner "alle". Dette hadde de tidligere på vår skole og med svært høy deltakelse fra de som gikk på AKS. Det er helt tragisk å se skillene på hvem som tusler ned på Schous etter skoletid og de som ikke gjør det. Det er sikkert flere årsaker til at det er slik men økonomi er uten tvil en vesentlig faktor for svært mange.

Enig, jeg tenker at det hadde vært et skikkelig godt løft, både sosialt og samfunnsøkonomisk om lavinntektsfamilier fikk skikkelig støtte til barns aktiviteter. Midlene må øremerkes. Det hadde vært vinn-vinn for alle om det ble ordnet!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 16:58   #118
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Du er herved advart.

Tror ikke det er så dyre her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 17:31   #119
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotball og hiphop her, vil tro det koster 2-3000 pr barn i året.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 17:33   #120
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Fotball: 1750 kr for begge. Så kommer fotballsko, og treningstøy i tillegg.
Svømming: 750 for begge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.