|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?
Mhm.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Åhhhh!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Haha...mannen fikk det som din gave har på seg - nemlig nytt Bucas dekken |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk en bok, Dab radio, skjerf, gavekort på hudpleiesalong på kr 1500, gavekort på kjøpesenter på kr 5000,-, juicemaskin, penger og stekepanne. Stekepannen, pengene og juicemaskinen var fellesgave med mannen.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Hvis det er selvvalgt, så skjønner jeg ikke hvorfor du spør i det første innlegget ditt? Da er du jo fullstendig klar over hvem andre får fra og hvorfor... Med mindre du spurt for å kritisere forbruket indirekte?
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Vi har gitt og fått færre gaver i år enn tidligere.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Hun som er gift med den ene broren min har i noen år villet kutte ut gaver til oss voksne. Heldigvis er jeg og brødrene mine så glad i å gi/få gaver at hun har blitt nedstemt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Vi har tonet ned julegavene kraftig i år fordi vi er lei av å kjøpe - og få - svindyre og overdådige gaver. Det har de siste årene vært rene penge- og gavegaloppen. Vi har en grense med våre vennepar på rundt 200 kroner. Både vi og ungene har alt vi trenger, og barna ble kjempeglade for gavene de fikk, selv pakkene med truser jublet de for. Vi brukte under 500 kr per barn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg er veldig fornøyd. Jeg fikk printer, dessertskåler, støvler, kokebøker, billetter til standup, litt penger, parfyme, og den aller beste gaven: En diger pose med bare banantwist. |
|
|
|
![]() |
|
|