|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKJeg har forstått det slik at Hugo forsøker fake et selvmord, for så å starte et nytt liv ja, det ser man blant annet på hvor godt utstyrt seilbåten var med mat og alt han trengte. Så dukket det jammen opp en gammel kjenning, utpå fjorden, midt på vinteren og ødela alt.
![]() |
#102 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRK
Jeg synes den scenen med de to på sykkelbutikken var kjempemorsom. For det første fordi han er så villig til å være med på hennes slankeprosjekt, men også for fremstillingen av at "kun det beste er godt nok"-kulturen som jeg vil si er ganske fremtredende i mange miljøer (jeg er ikke noe bedre selv på mange områder). De er to overvektige personer med noe som for meg blir fremstilt som null treningserfaring. Nå skal de begynne å sykle. Men de kan ikke nøye seg med OK begynnersykler. Det må være de dyreste, "kuleste", det beste butikken har. For de kommer jo til å trenge det ganske raskt uansett, og dessuten er det jo viktig å se bra ut
![]() |
#103 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKVR: Godt poeng.
![]() |
#104 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKJeg syns slankeparet tar mye på kornet. Settingen der en mann og en kvinne skal gjøre noe sammen, men så gjør deres ulike forutsetninger at de lykkes i ulik grad, og det oppstår splid. Tankevekkende å følge med på hvordan samarbeidsprosjektet som skulle styrke dem som par ser ut til å splitte dem.
![]() |
#105 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKJa, ikke sant, Kaprifol?!
![]() |
#106 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKJa. Reaksjonen hennes når han skulle begynne å spille fotball var jo interessant.
![]() |
#107 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKJeg synes ikke legen virker slem. Heller litt selvopptatt og lite empatisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
*_*
|
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKDet er så mye som er genialt med denne serien. Jevnt over gode skuespillerprestasjoner, god dialog og scener som står godt alene i tillegg til at de passer inn i historien.
![]() |
![]() |
#109 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
#111 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRK"Everything's Alright" fra Jesus Christ Superstar var det vel?
![]() |
#113 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRK(Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKDe polske arbeiderne er forresten det ultimate av de kuede mennene, stappet ned i en kjeller, og undertrykket som klasse. Det kulminerer jo i Serafin som blir så undertrykket at han havner under torva uten gravferd.
![]() |
#115 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Rett før hun fikk slag fortalte hun at hun kom til å forlate han. Det var tydelig at det hadde vært fryktelig mange år i et ekteskap uten noen form for innhold for henne. All "ondskapen" fra hans side var vel mer en slags hevn både på forholdet hun hadde hatt ved siden av ekteskapet og det faktum at hun faktisk hadde tenkt å forlate han. Så ble det altså ikke slik. Hjelpes så trist den historien var.
![]() |
#116 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKMargareth og mannen klippes ut av serien. Det synes jeg egentlig ikke er noe stort tap, jeg fikk aldri tak på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [TV-serie] Kampen for tilværelsen på NRKAt Margareth og mannen ikke følges lenger, syns jeg er greit nok, de ga meg i grunn ikke så mye.
![]() |
|
|