|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsportNå har jeg sett klippet, og jeg skjønner ikke helt hva risikoen ligger i? Jeg skjønner selvsagt at det er fare for å falle å slå seg stygt, men det dør man jo ikke av, vanligvis. (Jeg forutsetter bruk av hjelm, eventuelt ryggplate og annet fornuftig sikkerhetsutstyr, selvsagt.) Eller er det reel fare for å sykle seg utfor en skrent eller fjellvegg? Akkurat det kom ikke frem av filmen, i så fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsport
Er det farlig å hoppe i strikk? Jeg vet at basehopping er veldig farlig, og at fallskjerm har varierende farlighetsgrad (avhenger av hvor man lander, hvor høyt man hopper fra, vær etc), men er stikkhopping farlig?
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsport
Det er mange ting folk brenner for som jeg skulle ønske de valgte vekk. Nettopp fordi det kan ha konsekvenser (som i å påvirke livskvaliteten) for andre.
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldre og ekstremsportJeg vet ikke om jeg ser på terrengsykling som ekstremsport, jeg måtte nok satt meg mer inn i det først, men jeg hadde hatt store problemer med å bli sammen med, og få barn med, en som drev med ekstremsport. Jeg tror jeg ville gått så langt som å si at det er en dealbreaker, rett og slett. Det er klart at man ikke kan unngå alle farer i livet, men det er forskjell på dagligdagse farer som er nødvendige for at hverdagen skal gå rundt og det å oppsøke en helt unødvendig fare med langt høyere risiko kun for moro skyld.
![]() |
|
|