|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Har du sånn jakke? | |||
| Ja, i sportsvariant |
|
24 | 10,00% |
| Ja, i "damevariant" |
|
16 | 6,67% |
| Nei, men har lyst på |
|
16 | 6,67% |
| Nei, og skal ikkje ha |
|
186 | 77,50% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Har du sånn jakke?
Ja, det hender her også, men jeg sjekker kalenderen, jeg da. Tsk tsk.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du sånn jakke?Jeg lånte som sagt mannens sånn en sånn dag der sola hadde kommet frem, men der det var brrrrrrr, hutrekaldt med en gang den forsvant bak en sky og du og du så deilig den var! I Norge skifter det jo fort, og på vestlandet er 8 grader forekommende både i januar og i juli.
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Ja, de er superdeilige nå for eksempel. Jeg har ikke tenkt å bruke min i juli |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sånn jakke?Eg misforsto deg. Sorry.
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2013
![]() ![]() |
Sv: Har du sånn jakke?Jeg ville kun brukt en slik lakke under skalltøy. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du sånn jakke?Ja har marineblå, og ungene har også i ulike farger. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg også. Og så har jeg bidratt litt til at den ble sånn (selv om jeg er den som burde holde munnen tettest lukket som har maken kjole som min fireårige datter - i velour med pomponger |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Eg som starta denne tråden har ikkje et sekund tenkt at den er kjip altså! Eg var berre nysgjerrig på om det er ei type jakke som er så gjengs som eg har tenkt og trudd. Jakka mi er superfin, feminin og eg angre ikkje et sekund på kjøpet. Uansett kva FP seier.
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Har du sånn jakke?Jeg har overhodet ingen problemer med tråder som dette, eller Shabby-chic-tråden som var for en tid tilbake. Er såpass trygg på meg selv at jeg ikke tar meg nær av det selv om det skulle være min favoritt som ble disset.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Har du sånn jakke?Min datter har en sånn. Jeg går da ikke likt kledd med min elleveåring!
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Neivel. Vi kan godt da gå i ting som ligner hverandres klær. Det er helt ok det også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sånn passe sane
|
Hm? Jeg har en hel del klær som ligner på syvåringens. Hun har vinterparkas, den ligner min. Hun har Swix dunjakke, nesten helt lik min. Joggeskoene hennes er nesten også lik mine (NIKE Free- variant). Converse har vi også begge to. Er det jeg som er fryktelig barnslig i klesstilen, kanskje?
|
|
|
#17 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Nei du er ikkje barnsleg. Eg og har jakker som minnar om hennes, jakka som er drøfta her, ei bergans-jakke, og Nike free-sko. Kjære folk. Det er mange rare argument i denne tråden.
|
|
|
|
#18 |
|
Sånn passe sane
|
|
|
|
#19 |
|
Eklektisk
|
Har du dongerijakke, parkas, regnjakke, støvler, dongeribukser, badedrakt osv., går du likt kledd med min 11-åring i alle fall. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Har du sånn jakke?Jeg kan godt gå ganske likt kledd som elleveåringen. Hun liker bluser, strikkegensere, cardigans og jeans som jeg syns er ganske fine. Vi bytter på skjerf og smykker stadig vekk.
|
![]() |
|
|