|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund med på restaurant
Det har med smitte å gjøre.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Jeg fløy til Hellas sist uke, og det var hund i kabinen både til København og til Athen. Små hunder og SAS begge strekninger. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er masse regler som maa fölges ift. vaksiner og ormkurer og merking og greier. For aa unngaa smitte. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hund med på restaurantElles går det fint an å sende valper med bagasjen også, uten at de får varige traumer av den grunn. Det eksporteres valper fra Norge til USA, fraktet i bagasjerommet, og det går faktisk veldig bra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
En (voksen) hund kalrer fint å ligge i bur i 6-8 timer uten å tisse. Hunden vår legger seg med oss og tisser om morgenen når vi finner det for godt å stå opp. I ukedagene er dette gjerne 8 timer, i helgene minst 10. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kan de det på dagtid også altså? Snu døgnet på sånt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
Kollegahunden ligger fint i buret sitt under skrivebordet hele dagen uten å måtte ut på tissetur. Men hun er ung da, bare par-tre år. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Men må de ikke være vant til dette? Kan de bare programmeres til ikke-tiss/bæsj på 8 timer om ikke dette er en innøvd greie? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nøttelitens medhjelper
Mine er ikke på do mens jeg er på jobb. Og det er jo da fra halv 8 til kvart over 3. Fra jeg reiser hjemmenifra til jeg er hjemme.
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Vår hund er sjelden alene så lenge på dagtid, men det har hendt. Og da uten tissing. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Musk
Sv: Hund med på restaurantI tillegg har mange hunder noe imot å tisse i buret sitt. Det skjønner man jo. For å unngå bæsj, kan man droppe mat den dagen og gi når de er fremme. Hunder klarer fint en dag uten mat. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Musk
Sv: Hund med på restaurantI tillegg har mange hunder noe imot å tisse i buret sitt. Det skjønner man jo. For å unngå bæsj, kan man droppe mat den dagen og gi når de er fremme. Hunder klarer fint en dag uten mat |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: Hund med på restaurantMen er det så ille å ha hund i oppbevaringsrommet? Er det bråkete og kaldt og mørkt og skummelt der egentlig?
|
|
|
#19 |
|
Nøttelitens medhjelper
Neida, det er samme trykk, varme og sånn som oppe i kabinen. Men en liten valp på 8uker vil nok ikke takle så godt det å bli "forlatt" alene der nede. Samt det er en del støy FØR de kommer på flyet.
For når man driver med oppdrett, så er det ikke alle linjer man ønsker å kjøpe som naboen innehar. Noen ganger innebærer det at man må reise langt. Det er sånn det er når man driver oppdrett.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Ja sant det. Min brelunge ville nok hatt det verst i kabinen nå, hun er 18 mnd, ligge i en bag og ikke på fanget, liksom???
|
![]() |
|
|