|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?
|
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Det er vel ikke noe verre å streame noen OL-sendinger, enn å henge på forum/nettet i arbeidstiden? :ser ikke problemet:
|
|
|
#104 |
|
Er frisk!
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nei, selvsagt ikke. (Eller - det er mulig at hele skolen skal se en øvelse på storsalen i forsamlingssalen som en happening, men det er i så fall det eneste).
|
|
|
|
#105 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jegsynes egentlig alle bare kan få fri under OL jeg. Så kan alle som vil se få gjøre det og de som ikke vil se kan finne på noe annet morsomt.
|
|
|
#107 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nå har nok vi her på FP ganske så forskjellige jobber. Det er helt klart at ikke alle har mulighet til å følge sendingene. Ikke deler av de en gang. Mens andre, som jeg, har det relativt fritt.
|
|
|
#108 |
|
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg får lov nå når Fabian har gjort retrett. Regner med at det blir som tidligere. Da har sendingen surret og gått på den ene pc'en mens jeg jobber på den andre. Når jeg er ute i klassene ser jeg uansett ikke. Når jeg har sett før har jeg som regel bare sett spurten, eller glemt hele opplegget til mål var passert.
|
|
|
#109 |
|
|
Om lærerne mine velger å se litt OL når de ikke har undervisning eller møter kommer nok ikke jeg til å legge meg opp i det, så lenge de kommer forberedt til undervisningen sin og andre møter osv.
|
|
|
#110 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg tipper at det kommer til å surre ett og annet på kontoret mitt, men det kommer ikke fra min PC. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Vi har blitt oppfordret til å ikke streame pga nettverkskapasitet, men i samme beskjed ble det oppfordret til samling rundt storskjermene rundt omkring på bygget ved innspurter. Jeg synes det er en helt grei oppfordring, for kanskje kan det være en inspirasjon til å være litt mer sosial i hverdagen - og det å faktisk innvilge seg noen pauser av og til? (Kontorjobb uten direkte kundekontakt)
|
|
|
|
#112 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Det kommer sikkert til å være tv på storskjermen i kantina ved lunsjtid. Og man kan vel streame tv eller høre på radio om man vil. De fleste har nok ikke tid og mulighet til å bruke tid på det, man er jo der for å jobbe. Hvis nettverket kneler blir nok tilgangene stengt. Jeg skal forsøke å fått sett, eller ta opp, oppsummeringene de pleier å ha på ettermiddagen selv.
|
|
|
|
#113 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Ja. Men kommer nok ikke til å legge planen min etter tv-sendingene. Tullete debatt btw. Jeg kan se Sons of Anarchy i arbeidstiden også, men gjør det ikke. :hektet:
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 06-02-14 kl 00:55. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg konstaterer at Stang ikke er så uenig med meg likevel: http://www.vg.no/sport/ol-2014/artik...ebook_comments
|
|
|
#115 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nope, blir ikke noe OL i arbeidstiden her. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg tviler på at jeg kommer til å se mye OL i arbeidstiden, men jeg kommer sikkert til å sjekke nettavisene mer enn vanlig. I tillegg så kan det hende at jeg lar meg påvirke av elevpress hvis det er enkelte øvelser de er spesielt interessert i. Da tenker jeg ikke på å se femmila i sin helhet, men innspurten på stafetten og lignende. Det har ikke kommet noen beskjeder fra ledelsen angående OL, de venter vel og ser tenker jeg. Hvis det blir voldsom streaming blir det nok begrensninger, ikke ellers vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Ikkje når eg har timar. Men tv kjem nok til å stå på på personalrommet - det sørger idrettslærerne og it-avdelingen for. Eg kjem ikkje til å følge med noe når eg er på jobb.
|
|
|
|
#118 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Halleluja og Amen. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Det reagerte jeg på også. De som jobber i helsesektoren og i skolen har jo faktisk ikke mulighet til å sitte å glo på tv. Og ta igjen arbeidstiden?
|
|
|
#120 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Meget godt poeng. *kontorrotte med fleksitid og pc dagen lang* |
|
|