Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-14, 10:57   #101
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg syns ofte det går an å redusere sukkermengden i kaker noe, uten at det går ut over kvaliteten. Men da mener jeg type 300 g istedet for 450 g, ikke at kaken er uten sukker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:00   #102
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Snobber! Hesteskoiskake er jo helt vanlig is med bittelitt stæsj på. Er dere hevet over over all ferdig-is?

For meg handler det ikke om at alt skal være hjemmelaget, (virkelig ikke) men om at jeg generelt ikke er så glad i is, og at den derfor i det minste bør være god for at jeg skal gidde å bry meg. (Det er sikkert ikke alle hjemmelaget is som er god heller, altså, men de få gangene jeg har spist det, har det vært godt. Hjemmelaget Daim-iskake elsker jeg.
Den eneste kjøpeisen som går an, er Ben&Jerrys.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:02   #103
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Snobber! Hesteskoiskake er jo helt vanlig is med bittelitt stæsj på. Er dere hevet over over all ferdig-is?

Enig.

Jeg syns hesteskoiskake er mer gangbart enn de fleste Toro-variantene som jeg har sett at blir påstått å være så gode (her inne også).

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:03   #104
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ofte det går an å redusere sukkermengden i kaker noe, uten at det går ut over kvaliteten. Men da mener jeg type 300 g istedet for 450 g, ikke at kaken er uten sukker.

Enig i det. Jeg syns det blir for søtt med "riktig" mengde sukker.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:06   #105
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ofte det går an å redusere sukkermengden i kaker noe, uten at det går ut over kvaliteten. Men da mener jeg type 300 g istedet for 450 g, ikke at kaken er uten sukker.

Jeg gjør dette med hell med de fleste langpannekaker. Det er ikke for å være sunn, kakene er uansett fulle av smør og hvetemel. Men jeg synes det er unødvendig med mer sukker enn man får smak og uttelling for.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:07   #106
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Når vi først snakker om is. Ben&Jerry's, er ikke det de små boksene som inneholder alt mulig kakesmuler kakedeig og klumper og ting som ikke skal være i is?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:08   #107
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Enig.

Jeg syns hesteskoiskake er mer gangbart enn de fleste Toro-variantene som jeg har sett at blir påstått å være så gode (her inne også).

Jeg er absolutt ikke en "alt fra bunnen"-nazi og bruker ferdigmat (hel-eller halvfabrikat) minst to ganger i uka, men kaker har jeg som regel litt bedre tid på, og da foretrekker jeg hjemmelaget og ikke Toro. Jeg spiser Toro-langpannekake uten å rynke på nesa, og er glasuren god (langpannekake uten glasur er ikke verdt kaloriene) er det ikke sikkert at jeg merker at det er Toro engang. Hesteskois og annen billigis (det meste av dyr is også) får stå i fred for meg. Jeg trykker ikke i meg noe som er så usunt når jeg ikke liker det i det hele tatt, altså. :ett sted går grensen:

Jo, Ben&Jerrys inneholder mye rart som ikke er is, sikkert derfor jeg liker dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:10   #108
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Ben and Jerrys er helt fantastisk. Jeg holder meg unna de med kakedeig i, akkurat det har jeg ikke helt skjønt. Men de andre, med store sjokoladebiter i for eksempel.

Men jeg er veldig glad i is da og spiser det meste der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:38   #109
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg spiser ingen typer kjøpeis som inneholder vanilin (forutenom Snickersis).Når jeg tenker meg om er jeg fryktelig kresen på is, selv om jeg liker det veldig godt. Den nevnte hesteskoen smaker dårlig av kunstig vanilje og har en rar konsistens som ikke minner om ordentlig is så den liker jeg ikke (selv om jeg spiser for syns skyld med et smil om jeg får det servert. Man kommer da fra et hjem med klaver. Eller det gjør man ikke, men dere skjønner hva jeg mener).

Jeg skjønner ikke poenget med å kutte sukker o.l. i kaker jeg. Det er meningen at det skal være usunt og det er ikke meningen at man skal spise enorme mengder. Derfor synes jeg man bare kan pøse på .

En annen kakevariant jeg ikke liker er "det er kake, men det er sunt for deg"-kaker. Erstatningskaker for ikke-allergikere på diett. Jeg har blant annet blitt servert "brownies" laget av raw kakao, fiken, nøtter, gojibær og noe oljegreier. Ikke stekt. Det smakte jo søtt (takket være fikenene) men det er jo en nitrist erstatning for Brownies. Rar konsistens og rar smak.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 11:41   #110
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Å redusere sukkermengden litt i vanlige kaker gjør dem ofte bare bedre syns jeg. Det blir ikke nødvendigvis bedre jo mer usunt det er og jo mer man pøser på. Har sett langpannekakeoppskrifter som inneholder opp til en kg sukker. Da mister jeg faktisk lysten på den kaken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 12:08   #111
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Å kutte ned på sukkermengde i kaker kan ofte være godt ja, men kaker hvor sukker er erstattet med surin, stevia eller annet ikke-sukker er ikke godt. Da kan jeg heller la være å spise det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 12:08   #112
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Liker:
* Kvæfjordkake
* Pavlova

Liker ikke:
* Stort sett resten av kakesortene som finnes

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 12:11   #113
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

De verste kakene er gjerne de hvor nesten alle ingrediensene er erstattet med noe annet. Mandelmel og sukrin er ikke det samme som hvetemel og sukker. Dadler, råkakao og avocado har heller ingen ting med sjokoladekake å gjøre.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:36   #114
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Snobber! Hesteskoiskake er jo helt vanlig is med bittelitt stæsj på. Er dere hevet over over all ferdig-is?

Hehe.

På ingen måte hevet over ferdig is. Det er noe rart med kremen på hesteskois. Også er jeg nok en konseptslave, i tillegg til konsistensslave, dersom noen sier at det er is til dessert blir jeg strålende glad. Men dersom jeg får beskjed om at det skal være kake til lunsj, og får servert hesteskois, kan jeg finne på å bli litt skuffet. Men prøver etter best evne å oppføre meg voksen og høflig.

Ellers er det fascinerende at et tema som kaker man liker og ikke, skal vekke såpass mye engasjement. Undertegnede er intet unntak. Jeg vurderer å se på andre kakepreferanser enn mine egne, som brutal personlig kritikk av egen moral og utseende.

:sier du jeg har dårlig smak?:

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:47   #115
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.



Fæle kaker:


2. Kvæfjordkake. Romkrem? Seriøst?

Kvæfjordkake er ikke min favoritt, men jeg liker den. Jeg lager den med vaniljekrem, og jeg tror ikke jeg hadde likt den med romkrem, så om du har spist den med romkrem så skjønner jeg at du ikke liker den. Alle jeg kjenner lager den med vaniljekrem.
Det er forøvrig den kaka det som regel går mest av i selskaper jeg er i, i tillegg til pavlova.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:49   #116
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Topp fem, ikke rangert. Ostekake, Brownies, Gulrotkake, Pavlova, Suksessterte.
Bunn fem, ikke rangert. Napoleonskake, kaker med kaffesmak, kaker med sukkerbrød. Kaker med mye vassen frukt i. Kaker med fondant.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:49   #117
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.595
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Kaker jeg ikke liker?!?
Jeg har prøvd å finne et eksempel på en kake jeg ikke liker, siden tråden ble startet.
Men nei...

Det finnes kaker jeg ikke spiser først, men jeg vet ikke om noen kake jeg ikke spiser.
Eller noen tilsettning jeg ikke spiser?
Kremkake er nam, kake med rosiner, banan, marsipan, sukat, romsmak er nam. Hesteskokake er nam.
Ostekake er nam. Oreokake er nam. Småkaker og kjeks er nam.
Hvetebakst er nam! And so it goes

Eneste jeg kan styre meg for er kaker som ikke er søte. Som noen ostekaker og noen veldig bløte sjokoladekaker. Jeg liker ikke sånn 70% sjokolade.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:49   #118
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Floksa er velkommen i selskap!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:58   #119
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Enig med Floksa. Mitt problem er som regel at jeg er mett lenge før jeg har fått smakt så mye kake som jeg har lyst til. (Bortsett fra Delfiakake sånn egentlig, men i nød kan jeg presse ned det også)

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 13:59   #120
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Hesteskoiskake er da slett ikke den verste isen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no