|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Smart" telefonMan blir nok ikke smartere av smarttelefon, men det hjelper ikke å unngå dem, heller. Noterer jeg meg.
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Smart" telefon
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: "Smart" telefonAndreas:
|
|
|
#5 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Smart" telefonOg hva vekt angår: Jeg byttet ut en klapptelefon på 112 gram med en smarttelefon på 124 gram. De (svimlende) 12 grammene merker jeg fint lite til, gitt!
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: "Smart" telefonJeg skjønner at du må ha et godt og innholdsrikt liv som klarer å bli så engasjert i hvilke telefoner folk velger.
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: "Smart" telefonJeg kan se og forstå noen argumenter mot smarttelefonene (mot mobiltelefoner generelt, egentlig) , men akkurat den der med at de er så tunge, og at man bør kjøpe flere dingser framfor én, er jeg ikke helt med på, altså.
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Dette spurte kirsebær deg om og det lurer jeg også på. Er du her fordi du vil vite hvorfor folk velger smart-telefoner, eller bare for å fortelle oss hvor dumme vi er som liker å ha en hel liten datamaskin med hele internetten i lommen til en hver tid?*
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: "Smart" telefonEttersom smarttelefonen (iphone 4) min ikke var smart nok til å være vanttett, dessverre. Så nå lider jeg meg gjennom dagene med en låne-iPhone 3 fra jobben. Og sjelden har jeg merket hvor kjipt det er å nedgradere.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sikkert like mye som jeg shavet av på de fem kilometrene jeg løp i helgen med nye løpesko som var 60 gram lettere enn de gamle. Det vil si sånn ca. ingenting.
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: "Smart" telefonJeg leser bok på telefonen. Og jeg vil IKKE snakke med fremmede på bane eller buss om morgenen. Absolutt ikke!
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Høres kjent ut.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Smart" telefonFremmede elsker å snakke med meg
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: "Smart" telefonDet er særdeles sjelden fremmede snakker til meg på tog og t-bane. Kanskje det er fordi jeg ser så skummel ut der jeg sitter med den übersmarte iPhonen min og leser bok, sjekker FB, leser epost og betaler regninger?
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: "Smart" telefonJeg pleier å høre på musikk på bussen, men når noen setter seg vedsiden av meg tar jeg ut ørepluggene for å være mottakelig for konversasjon.
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Jeg gjør motsatt, hvis jeg da ikke allerede har ørepluggene godt plassert i ørene. Turen til og fra jobb er min alenetid, det er da jeg får slappet av, kanskje tatt meg en liten lur eller lest i boken min. Med mindre jeg treffer kjentsfolk, da hender det jeg er sosial. Men aldri med fremmende.
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: "Smart" telefonJeg er ikke fullt så åpen som jeg høres ut.
|
|
|
#20 |
|
heimføing
|
Pfft, betale regninger er bare sååå 2009. Har dere ikke autotrekk på alt? |
|
|
|