|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasMen kun ett par, og mine gode, gamle funker nok. :tenker på miljøet:
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasBegynte å lese nederst og tenkte at det fikk være måte på avsporing.
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg drar til Kykladene om halvannen uke, og drar opp denne fine tråden igjen!
|
|
|
#9 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas
Mikrofiberhåndklær. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasVi pleier å ha med tørkesnor, høykonsentrert vaskemiddel (det lokale vaskemiddelet pleier å være høyparfymert pulver), noen klesklyper og universalplugg til vasker (mangler notorisk i Hellas). Gjelder selvsagt bare om man er en sånn som pakker superlett og satser på å vaske (det er vi). Kjøkkenutstyr i greske leiligheter varierer heftig, men pleier ikke være så elendig at jeg ville tatt med noe annet enn sveitserkniv, som har pleid å løse de fleste problemene våre.
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Jeg har også Osprey, men uten dagtursekk, dessverre. Jeg måtte velge etter hvilken som funka til vond rygg/bekken, og da ble det Xena.
|
|
|
#12 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
For meg er trillekoffert det beste alternativet. Jeg klarer ikke å bære for tungt på ryggen. Den første gangen vi var på øyhopping hadde jeg litt problemer da vi skulle på en av disse store Blue Ferries-båtene og måtte gå opp mange etasjer slepende på kofferten, men ellers har det gått veldig fint med meg og kofferten.
|
|
|
#13 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasHeldige du!
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasVi har typisk en ryggsekk og en liten trillekoffert. Det kommer jo en del an på hvor man skal og bor, men det blir fort mye bæring av eventuelle kofferter i trapper og løs sand, og da er det jo ønskelig at den ikke veier stort.
|
|
|
#15 |
|
Audacious
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg klarer ikke å bære skeivt, så dersom det er noe særlig bæring i det hele tatt er ryggsekk et bedre alternativ. Vi er jo ikke to voksne, det er bare meg og ungene, og jeg liker ikke Storesøsters sekk, så det er ikke noe godt alternativ å bytte med henne dersom kofferten må bæres.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasDet lurte jeg også på. |
|
|
|
![]() |
|
|