|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggDet er mange gråsoner mellom "har ikke brutt noen forumregler" (som du ganske riktig ikke har, Sneglo) og "er hyggelig, konstruktiv og grei".
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
Sv: Kommentarer på offentlig bloggOk - her kommer siste innlegg fra meg - siden jeg har bedt de slette meg som bruker og innleggene mine. Men vil bare si følgende: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: Kommentarer på offentlig blogg
Det er fint at du ber om unnskylding, det er en voksen ting å gjøre når man ser man har tråkket litt feil.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes du skal bli her, jeg. Vi er ganske hyggelige, egentlig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Kommentarer på offentlig bloggOgså tror jeg du må skille ganske skarpt mellom brukerne på Babyportalen og Foreldreportalen, det er to helt forskjellige verdener. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke om jeg synes det kommer fram i denne tråden.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggDet er voksent å be om unnskyldning.
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggDu må gjerne bli her for min del. At folk er forskjellige har jeg ingen problemer med. Og dette er ikke et standard baby-forum. Vi kan ha ganske opphetede diskusjoner, men man holder som oftest/ som regel til sak og ikke person. Og man lærer mye nyttig her.
|
|
|
#9 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJeg må også få si at vedkommende som syntes det var en fabelaktig idé å melde seg inn på FP kun for å ta med en slik diskusjon fra et annet forum inn hit ikke akkurat er på topp tre-lista mi over sjarmerende personer.
|
|
|
#11 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Kommentarer på offentlig bloggAll respekt for et ærlig og fint innlegg!
|
|
|
#12 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommentarer på offentlig bloggDen tråden på det andre forumet var ikke så grusomt og fy i utgangspunktet før bloggeren kom inn. EN person nevnte at det er synd på de som bor i det huset. -pga svanen. Ingen andre nevnte annet enn at de ikke likte svanen. (som hverken mannen eller barna gjorde.) Det ble kommentert at hun prøvde å selge den, som hun selv laget et innlegg om, der noen lurte på hvordan hun skulle få solgt den. Tror det er en veldig smal nisje.
|
|
|
#13 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJada, det var sikkert DET hun mente! Jeg får vondt i magen av denne tråden. Og jeg syns du kan gi deg nå, sneglo.
|
|
|
|
#14 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
Himmel og hav.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggTakk for at du kom inn igjen og skrev et oppklarende og fint innlegg.
|
|
|
#16 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommentarer på offentlig bloggSorry
2000 og okt. 2010 Sist redigert av -Nj- : 13-02-13 kl 21:59. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Akkurat det synes jeg jo er litt i strid med å legge ballen død.
Sist redigert av Niobe : 13-02-13 kl 22:03. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Det er jeg helt enig i. Hvis folk vil Google selv får de gjerne gjøre det, men man trenger jo ikke fore oss informasjon med teskje.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggHm. Jeg blir litt satt ut jeg. Om man velger å gå ut med en offentlig blogg på nett, så må man regne med at ting kan skje og at ikke all kritikk er bra. Hun kunne også fint ha ignorert denne diskusjonen, slettet eventuelle kjipe kommentarer på egen blogg og hevet seg over det. Å skulle klage, forsvare, bortforklare, hente sympati på Facebookside... alt bidrar bare til å helle besin på bålet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kommentarer på offentlig bloggIngen død ball her - nå heier jeg rett og slett inn nye spillere! Cecilie, go ! |
|
|
|
![]() |
|
|