Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også blir

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 23:10   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Faktisk er de ganske skrudd, jeg også innimellom.

Det er jeg også, enda jeg har mange år på skolebenken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:46   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Miley: Enig i det, og jeg leser og svarer seriøst på innlegg som ligger under min standard når det gjelder både formuleringsevne og rettskrivning, (vel vitende om at mine egne innlegg sikkert ikke alltid når opp til "standarden" heller ) men her var det mer problemstillingene (som for meg framsto som ganske søkte) enn selve språket jeg reagerte på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:47   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg valgte å ta HI seriøst i denne omgang, men i lys av forrige innlegg og svarene i denne tråden, så tenker jeg at jeg neppe trenger å bruke tid på å svare i tredje runde.

Gammel 30-01-13, 17:08   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

All den tid det gikk fram i HI at det var økonomiske problemer forbundet med det å flytte og at hun ikke var frisk, synes jeg kanskje ikke 007 sitt forslag var spesielt fruktbart. Man hadde vel heller aldri svart en etablert bruker med litt forskjellige problemstillinger rundt hus og familie med "bare flytt, da vel!"
Jeg har ikke svart HI her seriøst, så jeg skal ikke sette meg på min høye hest, men hvis det er meningen å ta henne seriøst, bør man komme med noe annet enn "flytt", mener jeg.
Jeg er ellers enig i det andre du skriver, Esme, selv om det kanskje er litt snobbete.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 17:11   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sjelden det ikke er økonomiske ulemper ved å flytte. Å være syk og bo et sted der man er avhengig av andres velvilje for å få brøytet veien, det tror jeg kanskje man må regne med å få høre at ikke er det ideelle.

Gammel 30-01-13, 17:22   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

All den tid det gikk fram i HI at det var økonomiske problemer forbundet med det å flytte og at hun ikke var frisk, synes jeg kanskje ikke 007 sitt forslag var spesielt fruktbart. Man hadde vel heller aldri svart en etablert bruker med litt forskjellige problemstillinger rundt hus og familie med "bare flytt, da vel!"

Hadde du eller Esme eller Madicken skrevet dette hovedinnlegget hadde jeg svart dere akkurat på samme måten: Finn deg et annet sted og bo. (Som er et annet svar enn "Bare flytt, da vel.") En må jo bli gal av irritasjon av å bo så nære usympatiske naboer/familiemedlemmer og hadde rådet alle jeg kjenner til å flytte der i fra snarest.

Jeg fikk ikke med meg at hun var økonomisk avhengig av å bo der hun bor, ei heller at hun bodde der av helsemessige årsaker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 18:23   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg innrømmer glatt at det skal mer til for å gjøre inntrykk på meg, om utgangspunktet er dårlig språk og merkelig formulerte innlegg. Det har da lite med snobberi å gjøre. Form og innhold er jo begge deler med på å gi et inntrykk av forfatteren.

Gammel 30-01-13, 19:20   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg innrømmer glatt at det skal mer til for å gjøre inntrykk på meg, om utgangspunktet er dårlig språk og merkelig formulerte innlegg. Det har da lite med snobberi å gjøre. Form og innhold er jo begge deler med på å gi et inntrykk av forfatteren.

Ja men det er det eg meiner og, niobe. Og min definisjon på snobberi i denne samanhengen er jo nettopp det at dei fleste innlegga er skrive av menneske som veit å formulere seg godt, som har eit innhald som er truverdig og ofte sakleg.

Gammel 30-01-13, 20:40   #9
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da spår jeg at vi får flere innlegg av denne typen fra din kant.

Ja det kan jo bli spennende det.

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Akk. Livet er for kort.
Ikke hadde jeg giddet å kaste det bort på å leve i konflikt, og det er knapt så jeg gidder å kaste bort disse sekundene på å svare her.

Det var de sekundene vi ikke får igjen.

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Den ultimate hevnen må jo være å gå sammen med konfliktnaboen og lage en avtale om brøyting.

Ja! Ja! Og så dumpe all snøen i DERES gårdsrom!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Når du snakker om hevn, skjønner jeg plutselig det andre har fortalt meg om et eple og en stamme.

Du kan så si.

Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.

Jeg har forøvrig også skrevet samme innlegg i Kg og det som slår meg , er, bortsett fra noen få kloke hoder her, hvor mye mere intellegente svar jeg har fått der.

Hvis klok er synonymt med at du får svar du ønsker så er jo veien til klok forholdsvis enkel for oss alle, vi bare gidder ikke. Og hvis KG er så grådig mye bedre enn FP hvorfor fortsetter du poste her da? Jeg bare spør, siden man her inne tydeligvis er mobbere OG mindre innteligente.

Gammel 30-01-13, 21:26   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Men det er jo fantastiske problemstillinger. Akkurat her ville jeg prøvd å leie traktoren slik at man dekker slitasje og drivstoff. Eller inngått avtale med nabo.
Eller flytta. Jo. Aller helst flytta.

Gammel 30-01-13, 22:09   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden, og den forrige, er virkelig et studie i mobb-dynamikk!

Ellers: Don't feed the troll! (Hvis man tror det er det det er)

Gammel 31-01-13, 09:49   #12
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hadde tenkt å overse diskusjonen, men så er det noe med det feige i å ikke si noe. Kjenner at jeg ikke liker fp så veldig godt lenger når jeg leser en del av svarene her. Er det nødvendig å være slemme?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 10:14   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Er det nødvendig å være slemme?

Nei, det er ikke det, og jeg bør bli flinkere til å motstå fristelsen. Men det er virkelig ikke meningen å være slem, altså, jeg glemmer bare at terskelen for hva som oppfattes som slemt, og hvor mye man tåler av spøk, er så forskjellig.

Og bare så det er sagt; i det virkelige liv tror jeg at jeg regnes for å være kjempesnill.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:53   #14
anjaro
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2013
anjaro kan håpe på forbedringer
Standard

Jeg hører dere sier mye rart nå.

Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 01:51.
anjaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:04   #15
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.

Ja. Det var troll.
Lettlurte dere.
Så dermed avslutter vi.
Ciao! : ))

Aiaiai, vurdert å få deg et liv? Eller kanskje bidra med reelle problemstillinger å diskutere? Mye morsommere det, både for deg og oss!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:02   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlighet så teit.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:15   #17
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Lettlurt? Hvordan kan man si at noen er lettlurt når det fra innlegg en er påpekt at du er et troll? På tide å slå opp i ordboka, tydeligvis.

Gammel 02-02-13, 14:16   #18
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så utrolig patetisk.

Gammel 02-02-13, 14:19   #19
anjaro
Nybegynner

Standard

Her var SÅ mange dumme svar at jeg fant ut at det måtte bli et troll. Hva dere velger å tro er deres sak. Hva dere velger å bruke mere tid på er også deres sak. Det var da jeg antok at tråden ikke skulle bli lenger.

Å MEN I SAVA.... ER ENDELØSE TÅPELIGE KONSEVENSUTREDNINGER DERES ENESTE STYRKE?

OH yes I know it is.

Gammel 02-02-13, 14:21   #20
anjaro
Nybegynner

Standard

Svipper innom om en uke.

Et sekund eller to..

Bare for å registrere at tråden er blitt milelaaaaaaaaang.

FULL av svada. ; )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.