|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Ja, jeg plukker ut alt som minner om selleri (både stang og rot).
|
|
|
#102 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Sopp, tomat og sylteagurk kommer ikke inn i min munn
|
|
|
#104 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Det er masse jeg ikke spiser, men jeg klarer å få ned det meste om jeg er i selskap. Selvsagt spiser jeg ikke mye om det er noe jeg ikke liker spesielt godt.
|
|
|
|
#105 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser i grunn alt. Innmat vet jeg ikke om jeg liker, for det har jeg aldri blitt utsatt for. Men skal innrømme at det høres ekkelt ut. Jeg var et altetende barn også og synes fremdeles nye smaker er veldig spennende.
|
|
|
#106 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Av tilbehør spiser jeg det aller, aller meste. Spiser alt grønt, elsker grønnsaker über alles og er villig til å prøve alt nytt. Men jeg spiser ikke gris (noe særlig), fugl eller vilt. Får jeg dette servert spiser jeg tilbehør og trives med det.
|
|
|
#107 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg rører ikke blodmat eller innmat, ikke på vilkår om jeg klarer det. Det er faktisk så ille at jeg ikke engang takler leverpostei. (Annet enn type søt gutt på gul boks, for det har vel knapt vært innom ei lever på turen fra fabrikken.)
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 29-01-13 kl 21:42. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Off the map.
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Det er veldig mye jeg ikke spiser. Veldig mye. Jeg har et veldig problematisk forhold til mat.
|
|
|
#109 |
|
Rockesøster
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Åh, en til som meg. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg kom på mølje. De hadde møljefest på skolen jeg jobba på før og det lukta fisk og tran i gangene i tre uker etterpå.
|
|
|
#111 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er kresen, men liker alt av grønnsaker og frukt og bær.
|
|
|
#112 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg plukker ut selleri, men spiser det i pent selskap. Spørs hvem jeg er å spiser hos. Hos svigermor plukker jeg dem ut, mens jeg spiser dem hos personer jeg kjenner mindre eller på restaurant o.l. Samme med champingonger, men de sliter jeg mer med å spise. Det er konsistensen på dem som er så kleppheslig, de er glatte på tennene og sklir ned halsen.
|
|
|
#113 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser ikke innmat eller blodmat. :grøss:
|
|
|
#114 |
|
Er frisk!
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Rakfisk, gravlaks, sjokoladepålegg, krabbe, rogn, sild. Jeg tror det er omtrent det.
|
|
|
|
#115 |
|
Borte
|
Gresk honning har jeg ikke smakt, men jeg mener det samme om den danske og norske. Dessuten liker jeg ikke sirup heller.
|
|
|
#116 |
|
koko
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Alt går i grisen, men det er ikke alt jeg er like begeistret for.
|
|
|
#117 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Stangselleri og rakfisk. Men til og med det kan jeg spise om det gleder noen. Er jeg det minst kresne mennesket i verden? |
|
|
|
|
|
#118 |
|
koko
|
Våger å klatre opp på pallen med deg. Jeg knasker stangselleri fordi det er godt.
|
|
|
#119 |
|
heimføing
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Det finnes en masse ting jeg vanligvis ikke spiser, men om jeg er nødt så går det nok ned likevel. |
|
|
|
![]() |
|
|