|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Setter du pris på pent innpakkede gaver? | |||
Jeg er opptatt av å pakke inn gaver pent selv, og setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 39,69% |
Jeg er opptatt av å pakke inn pent, men bryr meg ikke om hvordan gaver jeg mottar ser ut |
16 | 8,25% |
Pakker inn litt tilfeldig selv, men jeg setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
48 | 24,74% |
Jeg er ikke opptatt av innpakningen på gaver jeg gir og får |
40 | 20,62% |
Jeg bruker masse tid på innpakking av gaver og blir lei meg over å få stygt innpakkede gaver! |
1 | 0,52% |
What? Finnes det noen som bryr seg om noe så overfladisk? :sjokk&vantro: |
12 | 6,19% |
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
kamerat
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg syntes ikke synd på ham for den marsipankaka.
![]() |
#102 |
trøtt
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Som voksen bryr jeg meg ikke så mye, men som barn syntes jeg at det var skikkelig stusselig å bare få julepapir på bursdagsgavene mine. Sammeslåtte gaver er fremdeles ikke gøy.
![]() |
#104 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Nevøen min har bursdag 1. juledag og er helt klar på at han ønsker bursdagspresang uten julepapir. Så det er vi nøye på.
![]() |
![]() |
#105 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Tror ikke jeg ser spesielt opptatt av det, nei. Jeg hever jo øyenlokkene litt hvis jeg får en gave pakket inn i dopapir eller to ulike typer julepapir, men ellers går det meste greit. Selv prøver jeg av og til å matche sølvbåndet med sølvmønsteret i papiret, f.eks, men som regel tar jeg det jeg har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg synes det er fint og evner å sette pris på innsatsen. Selv er jeg fullstendig elendig og jeg ser at flere av dere sikkert nok hadde blitt fornærmet. Jeg kan komme på å bruke julepapir til bursdager i juli og fryseteip om det er det jeg finner. Og da har jeg vært flink for jeg har faktisk pakket det inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?De "koseligst innpakkede" bursdagsgavene jeg fikk som barn og ungdom, var fra den ene tanta mi: En penge i hånda, ikke antydning til hverken kort eller konvolutt, og et litt småstresset ansiktsuttrykk som beklaget at det ikke var konvolutt rundt. :lett å behage:
![]() |
#109 |
|
Jeg har bursdag 20 desember og har aldri tenkt på dette! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Medlem siden: Mar 2008
Veldig enig med deg der! Har niese med bursdag i desember. Da blir det aldri julepapir fra meg.
![]() |
#111 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Venninnen min har bursdag lille julaften og hun er nøye på at hun ønsker et skille mellom bursdag- og julegave. I år fikk hun bursdaggaven innpakket i aliminiumsfolie, det var det jeg hadde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg har alltid vært bevisst på å bruke vanlig gavepapir på bursdagsgavene til de jeg kjenner som har bursdag i desember og januar, fordi jeg synes det er en hyggelig gest å gjøre. Men hvis det eneste jeg har i hus er julepapir, så går jeg ikke ut og anskaffer en rull med nytt gavepapir der og da, i frykt for å fornærmere noen. (Jeg har vel i grunnen aldri kommet på tanken om at noen skulle bli fornærmet over å få en gave av meg ...) Da bruker jeg heller det julepapiret jeg har for hånden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg synes det er koselig å gi fra meg pent innpakkede gaver. Jeg bruker gjerne gråpapir, fine sløyfebånd og (ideelt sett) hjemmelagede kort. Som småbarnsmor blir de ikke så pene for tiden som jeg ideelt kunne ønske, og jeg rekker ikke å legge merke til hvordan de vi får er innpakket.
![]() |
#115 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Det er minst like kjedelig å ha bursdag på nyåret. Null feststemningen og verken gaver eller innpakningspapir
![]() |
#116 |
Medlem siden: Sep 2007
Ja det vil jeg tro er litt stusselig det og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Ja, det er igrunnen noe trist med alle bursdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
flisespikker
|
Og som desemberbarnet vårt kommenterte til oss (som begge er født i mars) en gang, så er det jo litt sørgelig for oss at når bursdagen er overstått, er det kjempelenge igjen til jul!
![]() |
#120 |
Bedreviter
|
Jeg har bursdag i påsken, annet hvert år, og da er det påskekyllinger og fjær over alt. I verdens rikeste land. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|