|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kikert-spinat-curry
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kikert-spinat-curryDenne er definitivt en favoritt her i huset |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kikert-spinat-curryTakk! Skal prøves!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kikert-spinat-curryEldstemann elsker curry-retter, så dette må prøves. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Sv: Kikert-spinat-curryMorsomt at den ble dratt opp igjen akkurat nå – jeg har nemlig planlagt å lage den i morgen. Jeg lagret oppskriften på Evernote for lenge siden, men poden ville aldri i verden spist dette, så jeg har ventet på en anledning han ikke er hjemme. Nå skal det bli! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kikert-spinat-curryJeg var på en sånn alle-tar-med-en-rett-hver-fest i går, og fikk en kikertgryte der som var tilnærmet lik denne. Det var supergodt!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jun 2009
Sv: Kikert-spinat-curryVi hadde denne i dag, bare med vanlig currypasta. Spesielt eldstemann likte det, som forventet. Godt var det! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Kikert-spinat-curryHmm, kanskje jeg skal lage denne på lørdag.
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Fordi ungene ikke er så glad i grønnsaker. Særlig knerten spiser kylling med kun litt curry. Jeg spiser curry med bare bittelitt kylling.
|
|
|
|
#15 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Kikert-spinat-curryLaget denne i dag, med brennesle i stedet for spinat. Minst like godt. :-) Tenk at det vokser all slags rundt oss over alt som kan puttes i middagen. Skvallerkål kan man helt sikkert også bruke. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kikert-spinat-curryEtter å ha vært innom Meny, Coop Extra, Rema, Kiwi, Bunnpris, Coop Obs og en innvandrerbutikk.. Uten å finne den curry paste greie, ga jeg opp
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Synes den ble god (og sterk). Vi laget med kylling, så den ble veldig mettende
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kikert-spinat-curryNå har jeg laget denne så mange ganger at jeg husker den utenatt. Knerten etterspurte den i går, og betegner den "sånn indisk med grønnsaker som jeg liker".
|
|
![]() |
|
|