|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Ignore
"Ødelegge diskusjoner fullstendig"? Med mindre man er halvt hjernedød eller har knekt av alle sosiale antenner så er det null problem å sjonglere dette her uten å ødelegge. Jeg føler uansett ikke noe ansvar for å lese alle innleggene i en diskusjon og langt fra å svare på dem.
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mens jeg kommer til å fortsette å bruke ignore-funksjonen her, selv om jeg syns den er for dårlig i vBulletin dag. Jeg er også medlem av forum basert på annen programvare enn vBulletin der den gjør at ignorerte brukere blir helt skjult. Problemene dere dikter opp ser for meg ikke ut til å være være særlig ødeleggende for disse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: IgnoreHvor tenker du størrelsen på forumet går over i der man trenger å ha en gjensidig ignore da? Selvom hele fb er stort, så er jo blokkeringen noe som gjerne skjer i mindre enheter der man har noen man ikke fungerer godt sammen med. Blokkeringen gjør det så mulig for begge å delta i felles venners oppdateringer uten at de som ikke fungerer godt sammen gnager på hverandre. |
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Både størrelse og form teller, sammen. Hadde FP hatt millioner av aktive brukere så kunne det fungert her uten at det ble veldig rart. Hvis noen hadde laget Fjespluss.no og bygget all aktivitet organisert rundt sosiale grafer så kunne det fungert fra dag en. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: IgnoreNei, det er ikke dimensjonen, men formen. På et diskusjonsforum blir det mye rarere om noen "forsvinner".
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: IgnoreJeg tenker at på facebook er "alle", mens på et diskusjonsforum er de som ønsker å diskutere. Er det en diskusjon man ikke vil delta i, så lar man være.
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Jeg skjønner hvorfor du tenker sånn, men det er faktisk motsatt. På FP er det alle som diskuterer med alle, hvem som kjenner hvem angir ikke hvem som får delta, på facebook så diskuterer du med de du velger å være venner med og deres venner igjen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: IgnoreJa, og nå ignorerer jeg Fnatten og alle som er enig med henne resten av dagen så bare ikke snakk til meg.
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: IgnoreBruker A: Men hva med aspekt x? Det har jo ikke blitt nevnt her, jeg mener at aspekt x er bra og viktig.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Mens hvis A heller ikke så B så hadde det der funka det altså. |
|
![]() |
|