|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Unik
|
Sv: Julegavetråden 2012!Har på ein måte starta eg og. Er ein del drikke som treng litt tid på å lage seg. Ellers så har eg ein del planar. Satser helst på heimelaga gåver i år og. Foreldra våre får korger med masse rart oppi. I år kjem den til å innehalde bringebær i ulike former. Så tenkjer eg det blir ein del sjal og slike ting eg heklar til ein del andre.
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!
Det ble i alle fall bøker, med byttelapp. I tillegg tror jeg det blir sølvøredobber.
|
|
|
#105 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har kjøpt de første gavene:
|
|
|
|
#106 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!http://www.nameon.no/ |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Off the map.
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg strikker i år, men jeg føler kanskje det ikke er 'bra nok'. Jeg strikker ikke store ting, til det er det alt for mange som skal ha gave.
|
|
|
#108 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Nesten ferdig! Mangler å strikke ferdig Mariusgenser til mannen, gave til min mor og gave til eldstesønnen bare.
|
|
|
#109 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har vært på salg hos grossist. Morsomste funnet er asparges-skrellere. Det ante jeg ikke fantes en gang. Det er "gave" til de vi ikke gir gave til i år. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke dette er flotte gaver, så vet ikke jeg!
|
|
|
#111 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Denne må jeg og følge med på! |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg fikk kjøpt en bok hver til to nieser i helgen. Mulig jeg skal en tur til London om noen uker. I så fall skal jeg innom Gap og Next og finne en nattkjole eller pysj til dem, noe de ønsker seg. Satser også på litt andre gaver derfra, i alle fall ting til julestrømpene.
|
|
|
#114 |
|
Sv: Julegavetråden 2012!Chablis. Heldiggris!
|
|
|
#115 |
|
lettere utlada
|
Sv: Julegavetråden 2012!En eller annen (jeg tror det var her inne) snakket om det å få flere til å skrive en hilsen, legge det i konvolutter og gi i gave? (Det var snakk om bursdag dette...)
|
|
|
#116 |
|
maler
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har tatt en avgjørelse. Alle "vanskelige" gavekasus får kinogavekort og sjokolade i år.
|
|
|
#117 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Katta: dette gjorde jeg i fjor, og sikkert til noen i år også. Super gave både å gi og få. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Julegavetråden 2012!Julegåvelista vart gjennomgått i går og viser at 7 gåver er på plass. Då er det berre drøye 30 stk igjen, ++. Det er ein haug med bursdagar også i familien rett før jul, så det må også tenkast på. Målet får vere å fikse nokre gåver kvar veke framover, så blir det overkommeleg. Netthandel er forresten ein fantastisk oppfinnelse. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Drømmer
|
Sv: Julegavetråden 2012!Her blir det også gitt gavekort i år, egentlig liker jeg ikke å gi gavekort eller penger men i år har jeg kapitulert, nevøen min får gavekort på kino i tillegg til en fleecegenser fra umbro. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Drømmer
|
Deilig å nesten være ferdig, har aldri vært så tidlig ute før, første november har alltid vært datoen jeg har sagt jeg skal være ferdig til.:-) |
|
|
|
![]() |
|
|