|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg? | |||
| Før 19 |
|
1 | 0,42% |
| 19 |
|
0 | 0% |
| 20 |
|
0 | 0% |
| 21 |
|
1 | 0,42% |
| 22 |
|
35 | 14,83% |
| 23 |
|
98 | 41,53% |
| 00 |
|
78 | 33,05% |
| 01 |
|
21 | 8,90% |
| 02 |
|
2 | 0,85% |
| 03 og senere |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg bør legge meg 22.30 egentlig. Har konstant for lite søvn, og våkner lett. Men ofte blir den nærmere 24. Jeg står opp 7, og funker faktisk best med 8-9 timer søvn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?22:30 senest stort sett. Jeg trenger dessverre mye søvn.
|
|
|
|
#3 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Mellom 22 og 23. Stemte 23, siden det stort sett er nærmere 23 enn 22.
|
|
|
#4 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Så mange fornuftige folk her som går og legger seg så tidlig som 23:00, burde nok gjort det samme selv, men det blir som regel 01:00 før hodet treffer puta. Noe jeg forøvrig angrer på stort sett hver morgen, men hjelper det?
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Mellom 23 og midnatt. Jeg skulle nok ha vært i seng, et par dager i uken, før 23! Opp litt før 06.
|
|
|
#7 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg svarte 23, men sannheten nok nærmere 24 *lakenskrekken fornektes*. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Curlingkone
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg stemte 23.... Burde ikke jeg i det minste være på vei til senga nå da?
|
|
|
#9 |
|
En Som Trener
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?
Slik er jeg også. Om morgenen kan jeg sove for evig.
Jeg stemte vel egentlig for når jeg forlater stua (ca kl 01), men mener jo egentlig at den reelle leggetida er når man sovner.
Nemlig!
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Klokka er nå kvart over midtnatt og jeg burde ha vært i seng for lenge siden. Ca rundt 23 pleier jeg vanligvis å legge med. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kjernesnill
|
Hvordan i alle dager klarer du å fungere når du sover fra 01 til 05.40? Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor lite søvn enkelte trenger, har dere oppskrift på hvordan dere takler hverdagen?
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En Som Trener
|
Ikke kaffe for min del, men jeg må innrømme at enkelte dager er jeg i overkant trøtt ja. Men det hjelper å ha en aktiv jobb, ingen sjans for å sovne der, jeg sitter ikke ved en kontorpult. Men på buss/tog til og fra jobb så dupper jeg gjerne av. Det kan bli 4*10 min i løpet av en dag det.
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fungerer greit og kan sove så lite i i kortere perioder. Kroppen min sier fra når den trenger en pause og plutselig sover jeg litt i stolen om ettermiddagen i steden. De kveldene jeg skal være "flink" og legge meg kl. 22.00, ender jeg som regel opp med å våkne i 04.-05-tiden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Whatever, never mind
|
Ser på tv, strikker, surfer på internett. Deilig å være bare meg oppe når det er helt stille i huset. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg er fortsatt på verandaen og ser på den fantastiske himmelen. Månen er en sigd. Hvordan skal jeg klare å legge meg nå? Har visst fortsatt ting jeg burde ha gjort inne også. Man skal ikke sove bort sommernatta! Nei, forsetter om å legge seg tidlig får visst vente til høsten. Trur eg. |
|
|
|
![]() |
|
|