|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#101 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg så ett program sist, og det var Eggum (fordi vi hadde besøk på hytta). Jeg liker Eggum veldig godt, og det var slett ikke verst. Så så jeg noen glimt av de andre senere, og ... eh. Jeg skal ikke se denne serien. Jeg tror det for min del vil være veldig avhengig av at jeg liker både den covrede og de utøvende godt, og sånn er det ikke her.
![]() |
#103 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIKurt er en dyktig vokalist, ingen tvil om det. Men stemmen hans er så særegen at det etterhvert blir ensformig. Alt høres helt likt ut. Det blir litt kjedelig til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes II
![]() |
#107 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg synes verken at han overdriver eller bedriver stemmeonani, men jeg blir rett og slett bare lei av stemmen hans etterhvert, og det er litt skuffende, for den har jo fantastisk kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hver gang vi møtes IILikte Lene Marlin best. Nilsen, Grønneberg og Paus var også gode. Abel - tja - han er den han er, og Marion Ravn var som ventet den minst spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIEnig med Tally!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIDet er jo greit å tenke på at oppgaven Marion valgte seg var vanskeligere, nettopp fordi sangen er så lettbeint og litt teit. Hun har "discoed" opp melodi og struktur. Kurt har valgt en følsom sang, om et følsomt tema som selvsagt går rett hjem hos folk, og sang den rett fram på Kurt-vis.
![]() |
#113 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg ble mest overasket over at jeg virkelig likte programmet enda jeg ikke har noe forhold til noen av artistene fra før. Jeg synes alle gjorde en god jobb og jeg kommer til å følge med videre.
![]() |
#115 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg så ikke sist, mest fordi jeg ikke liker stemmen til Kurt, men ser kanskje neste gang hvis jeg ikke finner på noe bedre å ta meg til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg er normalt fan av Kurt, men Adieu traff ikke meg.
![]() |
#118 |
Multitaskingmaniac
|
Enig. Og hun har jo en fantastisk flott stemme!
![]() |
#119 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg elsker dagens program så langt! Antas reggae- og fantastiske Grønnebergs Tore Tang!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kult! Gleder meg! Vi skal begynne å se opptaket nå.
![]() |
|
|