Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fikk du noe fint til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 19:42   #101
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Jeg fikk masse fint. Spa gavekort med 2.5 time spa, Levis bukse, BS skjerf, krem fra Biotherm, penger, ullsokker, øredobber og DVD film.
Vi får alltid penger av svigers, mannen med en melkesjokolade og jeg med et par ullsokker.

Fikk ikke bok i år, tror det er første gang ever at jeg ikke får bøker til jul.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 19:53   #102
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Superfin jobbveske fra Marc by MJ, BS-skjerf, div. kremer, bøker og et skjørt fra Nicola Quilter. I tillegg er ei glattetang på vei i posten.

I dag fikk jeg syk mann, muligens sykt barn og syk julegjest, det er ikke fullt så stas. :holder fortet:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:05   #103
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var veldig fornøyd, men fikk ikke mange gavene i år. Det blir færre og færre for hvert år. Synes mange her fikk en hel haug. Hvor mange får dere gave av? Jeg får fra mann, barn, foreldre, svigerforeldre og søster.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:06   #104
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får fra mann(med barna), foreldre og svigerforeldre.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:07   #105
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble forøvrig veldig glad for det ungene hadde laget selv. :-) Fikk en ferietur av mannen (veldig kjekt, selv om jeg visste om den), litt penger av foreldre og tallerkener av svigers. Ulltøy fra søster.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:09   #106
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får fra søster, foreldre, svigerforeldre, svogerfamilien, mann og barn, bestemor og et par gode venner.

Gammel 25-12-11, 20:24   #107
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får fra foreldrene mine, to søsken, ungene, tante nabovenninna, en god kompis og eksen
Og ekssvigermor og jobben, men de åpnes ikke julaften...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:32   #108
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk masse gaver i år, mot hva jeg vanligvis får.

Treningstøy og ullundertøy i bøtter og spann, skistaver, sjakkbrett og bøker. Og en veldig mystisk bluse med flaggermusermer fra mora mi.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:34   #109
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes jeg fikk masse fint. Dette var første julen må flere år at jeg ikke fikk en eske fra en gullsmed fra mannen. Jeg fikk Bergans Sauda dunjakke i mørkeblått med grønt for og grønn glidelås, en flott rød skalljakke fra ungene, og en drill med vinopptrekker. Jeg fikk også gavekort hos min favorittbutikk. Og Jonas hadde brodert ett flott bilde til meg.

Mannen og jeg har muligens vært gift for lenge, for han pakket opp en Bergans Sauda dunjakke i mellomblått fra meg. Vi hadde ikke anelse om at vi hadde kjøpt like jakker til hverandre.

Gammel 25-12-11, 20:38   #110
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får gaver av mann og barn, foreldrene mine, brødrene mine, type vin fra brødrene til mannen, og en av venninnene mine.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:47   #111
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Krimbok, 2 gensere, treningstøy, penger og gavekort, håndkle, kalender, TP. Barna fikk alt for mye, og jeg synes de slettes ikke bør prioriteres foran voksne, med mindre det står så skrint til at man ikke har råd til alle. Hos oss får de mer enn nok.

Selv får jeg gaver fra mormor, foreldre, bror, mann og kanskje barn. Ingen venner.

Gammel 25-12-11, 20:50   #112
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Ikke så veldig, utenom et flott bilde 7-åringen hadde laget på skolen og et termokrus 8-åringen hadde kjøpt helt på egenhånd.
Mannen og jeg kjøper ikke lenger til hverandre, tror vi må forandre på det...var litt stusselig i går

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:55   #113
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er 3 av gavene jeg fikk (6 Pip kopper, kaffemaskin og blender):

I tillegg fik jeg ullribb-bukse fra Nøstebarn, og en ulltrøye fra samme sted. Gavekort på klesbutikk, en kasserolle, en super non-stick kjevle og en dele andre småting.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:56   #114
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk en Bergansjakke (Tromsø) fra mannen som jeg har plukket ut selv og Laura parfyme og bodylotion. Av søstrene mine fikk jeg Mariaskåler, fat fra Green Gate og et kult skjerf. Nissen kom med koseklær og fra mamma og pappa fikk vi gavekort på et kjøpesenter. Svigerforeldrene mine ga oss 30 000. Det er ikke normalen altså, men svigermor har arvet endel fra sine foreldre og er så snill og deler litt med sine barn. Passet veldig fint for oss siden vi venter en regning på 30 000 på nyåret for asfaltering av gårdsplass.

Jeg er veldig fornøyd.

Gammel 25-12-11, 20:58   #115
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det er ikke sikkert det er bokstavlig ment da vet du. Kanskje det er penger som kan brukes på hva som helst, gjerne noe man egentlig ikke trenger? F.eks det fine skjerfet, de stilige støvlettene eller den kule kjolen. Og uansett er det ingen som har noe med det.

Og ja, for en verden! Grøss og gru! Det var mye bedre før da ungene lå løse på hattehylla i bilen og fikk en appelsin på deling til jul. Beklager, men dette ble for kjerringaktig.

Takk, det var akkurat det jeg mente. Jeg SKAL kjøpe meg et par altfor dyre støvletter, ikke fordi jeg trenger det, men for at jeg har lyst på dem. Bl.a.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:02   #116
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Fikk endel penger og godteri, ellers fikk jeg to håndduker, et sengesett, ei bok, hjemmestrikkede tøfler og skjerf, pyntehjerter med innskrift, dufteolje,matte til å ha foran dusjen og likør. Ingen i familien eller venner av meg som kjøper dyre gaver til hverandre, blir litt når jeg ser hva folk kjøper til hverandre.
Sparer til ny lampe over spisebordet og ny dundyne, så pengene jeg fikk går nok dit.

Gammel 25-12-11, 21:03   #117
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

MacBookPro. <3

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:06   #118
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

2 fine bluser fra OM (som jeg plukket ut selv),rettetang, ipod, en veldig søt ring fra snella og petronella med "bestevenn" på , sengetøy, gryte.
Ellers har vi vært litt bakpå i det siste, og ønsket oss penger. Kjedelig, men veldig nødvendig i år. Og veldig velkomment!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:07   #119
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke åpnet gaver enda. Skjer 4. eller 5. juledag når jeg ser ungene igjen. Altså, hadde jeg hatt gavene her hadde jeg sikkert åpna dem, men de ligger hos mine foreldre.

Jo, en har jeg åpna. Den aller aller fineste. En juletrekule av glass som minien har malt på i barnehagen. Jeg ble så glad da jeg så at han hadde valgt at jeg skulle få den kula, for jeg har sett og beundret hva de har lagd nå før jul. Den kommer til å bli en kjær del av julepynten min.

Gammel 25-12-11, 21:11   #120
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at gavenivået til de fleste her ligger langt utenfor vår rekkevidde, hvertfall. Jeg blir kjempeglad for uventede penger og synes slett ikke det er en lettvint måte å komme unna gaver på. Det er lettere å unne seg luksusting med gavepenger, synes jeg.

Jeg får gaver av mann, barn og to venninner, forøvrig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.