|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse fint. Spa gavekort med 2.5 time spa, Levis bukse, BS skjerf, krem fra Biotherm, penger, ullsokker, øredobber og DVD film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Superfin jobbveske fra Marc by MJ, BS-skjerf, div. kremer, bøker og et skjørt fra Nicola Quilter. I tillegg er ei glattetang på vei i posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg var veldig fornøyd, men fikk ikke mange gavene i år. Det blir færre og færre for hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg får fra mann(med barna), foreldre og svigerforeldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg ble forøvrig veldig glad for det ungene hadde laget selv. :-) Fikk en ferietur av mannen (veldig kjekt, selv om jeg visste om den), litt penger av foreldre og tallerkener av svigers. Ulltøy fra søster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg får fra søster, foreldre, svigerforeldre, svogerfamilien, mann og barn, bestemor og et par gode venner.
![]() |
#108 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse gaver i år, mot hva jeg vanligvis får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg synes jeg fikk masse fint. Dette var første julen må flere år at jeg ikke fikk en eske fra en gullsmed fra mannen.
![]() |
#110 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg får gaver av mann og barn, foreldrene mine, brødrene mine, type vin fra brødrene til mannen, og en av venninnene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Krimbok, 2 gensere, treningstøy, penger og gavekort, håndkle, kalender, TP. Barna fikk alt for mye, og jeg synes de slettes ikke bør prioriteres foran voksne, med mindre det står så skrint til at man ikke har råd til alle. Hos oss får de mer enn nok.
![]() |
#112 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Ikke så veldig, utenom et flott bilde 7-åringen hadde laget på skolen og et termokrus 8-åringen hadde kjøpt helt på egenhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Her er 3 av gavene jeg fikk (6 Pip kopper, kaffemaskin og blender):
![]() |
#114 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk en Bergansjakke (Tromsø) fra mannen som jeg har plukket ut selv og Laura parfyme og bodylotion. Av søstrene mine fikk jeg Mariaskåler, fat fra Green Gate og et kult skjerf. Nissen kom med koseklær og fra mamma og pappa fikk vi gavekort på et kjøpesenter. Svigerforeldrene mine ga oss 30 000.
![]() |
#115 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?
Takk, det var akkurat det jeg mente. Jeg SKAL kjøpe meg et par altfor dyre støvletter, ikke fordi jeg trenger det, men for at jeg har lyst på dem. Bl.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Fikk endel penger og godteri, ellers fikk jeg to håndduker, et sengesett, ei bok, hjemmestrikkede tøfler og skjerf, pyntehjerter med innskrift, dufteolje,matte til å ha foran dusjen og likør. Ingen i familien eller venner av meg som kjøper dyre gaver til hverandre, blir litt
![]() |
#118 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?2 fine bluser fra OM (som jeg plukket ut selv),rettetang, ipod, en veldig søt ring fra snella og petronella med "bestevenn" på
![]() |
#119 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg har ikke åpnet gaver enda. Skjer 4. eller 5. juledag når jeg ser ungene igjen. Altså, hadde jeg hatt gavene her hadde jeg sikkert åpna dem, men de ligger hos mine foreldre.
![]() |
#120 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg ser at gavenivået til de fleste her ligger langt utenfor vår rekkevidde, hvertfall.
![]() |
|
|