|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Tre uker til Florida i Juli på oss! Sol og varme, base i Orlando, leiebil og Store Planer. Herregud som jeg gleder meg!
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 30-01-12 kl 01:17. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?2 uker til Korsika i juni
|
|
|
#104 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Jeg håper vi får til en tur til Florida i slutten av juni. Vi har vel egentlig bestemt oss, men vi må liksom bare være HELT sikre.
|
|
|
#105 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har bestilt et kjempefint feriehus i England, og skal ha leiebil hele ferien slik at vi er ganske fri, så vi skal gjøre litt forskjellig der, bl.a. besøke Drayton Manor Park med Thomasland (har en liten Thomastoget-entusiast i familien), Sea Life i Birmingham, en dagstur til min gamle studieby og mye annet gøy. Og så regner jeg med det blir et par dager på vestlandet også i løpet av sommeren.
|
|
|
#106 |
|
trenger lading
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?
|
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Lite er planlagt, og vi må få ut fingeren snart!
|
|
|
#109 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?
|
|
|
|
#110 |
|
flisespikker
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Det blir Italia på oss; stort hus ved Gardasjøen i en uke, sammen med foreldrene mine, broren min og familien hans. Hva kjernefamilien gjør før og etter er enda uklart, men jeg tenker meg et par dager i Milano i forkant og noen litt flere dager i Venezia i etterkant. Så blir det sikkert en tur nordover til besteforeldre i Tromsø og Trøndelag, i alle fall for Poden og kanskje for oss også.
|
|
|
#112 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi kjøpte i høst helt ny campingvogn. (Vi har hatt flere tidliger, men alltid gått vekk fra det etter dårlige sommere osv.)
|
|
|
|
#113 |
|
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal feriere i Dyreparken i år. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Slappe av. Det er planen |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal to uker til Nice. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Sannelig om jeg vet. Mannen har permisjon hele sommeren, og jeg satser på å få to-tre uker sammen med dem i løpet av juni eller juli. Vi drar nok til vestlandet en tur, og kanskje en langhelg til København e.l.
|
|
|
|
#117 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Jeg skal vente på baby i sommer.
|
|
|
#118 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Planene er ikke i boks ennå. Etter ferien i fjor der det regnet halve tiden så er planen i år at vi skal til et solsikkert varmt sted. Snakket litt om Mexico med en stopp i New York på veien.
|
|
|
#119 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal som vanlig 3 uker til Lofoten. Vi har et sommersted der oppe. Vi drar litt senere enn vanlig i år, fordi min svigerinne skal gifte seg. Det må vi jo få med oss. Mulig at ungene og jeg tar en tur til Oslo før dette. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?2 uker til Nord-Italia. Flyr til Milano, leiebil hele ferien og leilighet midt mellom Genova og Savona. Ellers blir det to uker til DK og muligens en uke i Bergen med skiftjobbing. |
|
|
|
![]() |
|
|