|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?
Ja, se der ja:
Men jeg lurer litt på hvor gamle folka journalisten har snakket med er. Jeg kan ikke huske noe gult, tyktflytende fyll og jeg har spist Lohengrin siden før jeg begynte på skolen.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Drops kjøper jeg i grunnen aldri, men Mokkabønner er veldig godt! Det har jeg alltid syntes - i gamle dager var det jo knapt mørk sjokolade å få tak i, bortsett fra Mokkabønner og Freia Selskapssjokolade (som også er veldig god). Kremtopper er i grunnen også godt, nå fikk jeg et nostalgisk flashback uten helt å huske hva det er til. Kanskje det var en bestemor eller en venninne av en bestemor som pleide å servere det. Men jeg tror aldri jeg har kjøpt det selv.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Jeg husker godt det gamle fyllet, ja. Det må være lenge siden jeg har spist Lohengrin, for jeg har aldri spist det mintfyllet, tror jeg.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Kanskje jeg ikke ville like det nå, jeg heller. Sikkert best å ikke finne det ut.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Krembanan - the one and only!!!
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Jeg lurer på om de jeg så i Berlin var samme type. (Jeg kjøpte ikke for å teste.) Det så ut til å være en litt sånn retro sjokolade - en gammel favoritt som var relansert, eller noe sånt.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Ah, og jeg må jo ikke glemme Kremtopper - det var jo også noe av det beste jeg visste av da jeg var liten ... Må kjøpes til jul!!!
|
|
|
#9 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Jeg liker Lohengrin og Kremtopper, men kjøper det nesten aldri. Det er så mye annet som er bedre.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Kongen av Danmark er jo godt, men det er flere år siden jeg kjøpte det sist.
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Jeg kjøper ingen av godisene over på regelmessig basis, men jeg kunne fint funnet påå gjøre det |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Kremtopper er jo tusenvis av ganger bedre enn Mokkabønner. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Samme opplevelsen hadde jeg! Jeg kjøpte kremtopper i et øyeblikks nostalgi og etter tre stykker fikk jeg jo omtrent hjertebank og svette av alt sukkeret.
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Jepp, de har skum.
|
|
|
#18 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Jeg kan finne på å kjøpe lohengrin, mandelstang og mokkabønner.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Ok, jeg er lett påvirkelig, kjøpte en krembanan i dag ; ) |
|
|
|
![]() |
|
|