Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mange sminkeprodukter bruker du normalt en vanlig arbeidsdag?
Sminke? Slikt bruker ikke jeg (på jobb) 45 19,15%
1-2 53 22,55%
3-4 64 27,23%
5-6 40 17,02%
7-8 20 8,51%
9-10 7 2,98%
11-12 1 0,43%
13-14 1 0,43%
15-16 1 0,43%
Mer enn 17 0 0%
Noe annet 3 1,28%
Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-11, 08:13   #101
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Jeg har nettopp tatt på meg: consealer, foundation, rouge, finishing dust, eyeliner og mascara.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:26   #102
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kontroll i dag: Jeg har på meg primer x 2 (egen til øynene), concealer, well rested, foundation, faux tan, blush, fire skygger hvorav en base, eyeliner, mascara og brynfarge. Enkelt penkelt!

Gammel 27-10-11, 09:31   #103
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var kjempefint LaBanga og i en helt annen liga enn min. Jeg er imponert!

Gammel 27-10-11, 09:43   #104
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Primer
Mascara
LipGloss

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:44   #105
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Det var kjempefint LaBanga og i en helt annen liga enn min. Jeg er imponert!

Takk

I dag har jeg variert med å blande blått og kobberfarge, og med blå maskara og brun eyeliner. Synes det ga mer kontraster til mine blå øyne.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:46   #106
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke sminke på jobb. Skulle gjerne gjort det, men prioriterer det alltid bort for å komme tidligst mulig ut av døra om morgenen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 10:24   #107
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Om jeg gidder tar jeg på mascara

Gammel 27-10-11, 10:28   #108
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Varierer.
På det meste:
Øyenbrynsblyant
Mascara
øyenskygge
Liner
lipgloss
solpudder
primer
foundation
tryllepenn

På det minste:
Foundation
Solpudder
Tryllepenn
Mascara
Lipgloss

Gammel 27-10-11, 10:36   #109
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2: mascara og litt pudder

Gammel 27-10-11, 10:59   #110
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Minst to, øyenblyant og mascara. Nå har jeg farge i ansiktet etter høstferien, men ellers om vinteren bruker jeg ID pudder og vanligvis farge på leppene. Så fra to til fire.

Gammel 27-10-11, 12:09   #111
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikkeno.

Gammel 27-10-11, 12:24   #112
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

mineralfoundation eller vanlig foundation
maskara
av og til leppestift eller gloss
av og til concealer under øynene
rouge

Gammel 27-10-11, 12:25   #113
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Det hadde i grunnen vært kult å hatt en bildetråd med øyemakeup. Inspirerende å se hvordan andre sminker seg, og gjerne få en liten oppskrift til.
"sminkenovise"

Gammel 27-10-11, 12:36   #114
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøje, dette er et felt jeg ikke aner noe om. Jeg bruker eyeliner til daglig.

Gammel 27-10-11, 13:48   #115
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Stort sett bare mascara. Men jeg farger brynene da (hos frisør), vet ikke om det teller som sminke?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 13:59   #116
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg telte etter i dag tidlig og kom frem til 16.

Primer
Foundation
Hvitt pudder
Rouge (beige)
Øyeskyggebase
5 øyeskygger (en base på hele øyelokket, en sort, en lys og enten 2 brune eller 2 lilla)
Eyeliner
Maskara
Øyebrynpenn
Lipliner
Lebestift
Lip Gloss

Jeg aner ikke hva halvparten av dette er engang. :nullbruker:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 14:06   #117
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avhenger av årstid. Men nå hvor huden er blek, så bruker jeg;

- Foundation
- Solpudder
- Mascara
- 2-3 øyenskygger
- Lipgloss e.l.

Gammel 27-10-11, 15:26   #118
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Det hadde i grunnen vært kult å hatt en bildetråd med øyemakeup. Inspirerende å se hvordan andre sminker seg, og gjerne få en liten oppskrift til.
"sminkenovise"

Sjekk ut den store øyenskyggetråden - den kan gjerne utvides til å inneholder bilder, i tillegg til tips og triks!

Gammel 27-10-11, 15:29   #119
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

bruker du øyenskygge og eyeliner, men ikke mascara? Kan du legge inn et bilde av øyet ditt, så får jeg se hvordan det blir?

Det kan jeg prøve på. Har mørke vipper fra naturens side, ikke så lange og sånn, men det duger.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 15:32   #120
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ytterst sjeldent jeg bruker sminke på jobb, kun ved spesielle anledninger.
Ellers bruker jeg kun en dagkrem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.