|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg er usikker på hva vi skal gjøre. Har alltid gitt ut godterier før, men barna har aldri gått trick or treat selv. Eldste har nok lyst til å gjøre det, så mulig jeg går med dem.
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jålebukken har de siste årene pleid å tenne et bål foran huset, og gjemme seg bak hjørnet. Når barna ringer på spretter han frem og brøler "ikke ring på der!!!" ( han ser ann alder på barna først). De som ikke løper hylende avgårde får lov til å grille mashmellows over bålet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Slukke lyset og la være å åpne døren, slik jeg pleier. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Etter fjordårets skuffelse (ingen andre enn Rocherfamilien feiret visst Halloween i Molde i fjor) der absolutt ingen kom på døra og fikk seg ett grøss fra oss, tror jeg jeg må ta sakene i egne hender og holde ett selskap (selv om vi nå bor i Trondheim igjen og jeg vet at det finnes knask eller knep-gjengere her).
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Elsker å feire Halloween. Dette er noe av hva vi hadde i fjor: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg vet sannelig ikke hvordan vi skal gjøre det i år. Begge ungene har trening på mandagene, den ene etter den andre, og sistemann er ferdig kl 20. Spørs om alternativene er enten at han får gå etterpå hvis noen kompiser skal, eller at det ikke blir trening den dagen.
|
|
|
#7 |
|
nygift
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg skal være veldig klein, på biltur, på vei hjem fra rihanna konsert
|
|
|
|
#8 |
|
nygift
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg har også planer om å servere grønne, oransje og svarte pannekaker (og pølsemumier) i slike former.
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Hvor er linkt til pølsemumiene igjen? Husker jeg så dem i fjor. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?I fjor leste vi "Hans og Grete" for 5-åringer. Noen tips til hva vi kan lese i år (6-åringer)?
|
|
|
#11 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?
Hva med Schluuk?
|
|
|
#12 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?Ellers pleide jeg å lese fortellinger fra Smågrøss, da jeg var lærer på småtrinnet. Jeg finner den ikke til salg lenger, men den er sikkert tilgjengelig på biblioteket.
|
|
|
#13 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?Jeg laget "monstermat" for Knekten til bursdagen hans i fjor, under litt tidspress. Slenger inn mine to idéer som er enkle å gjennomføre:
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?Ja, det var bra tips. Takk. Jeg skal låne begge to på biblioteket!
|
|
|
#16 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?Vi feirer ikke halloween og vi får nok heller ingen på døra her vi bor. Men utrolig morro å se hva dere finner på altså
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?Ah, det var kule og presumptivt enkle spidermuffins. Hva har du farget med? De kan jo lages røde og sorte også, kanskje.
|
|
|
#18 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har farget Eddys sjokoladeglasur med sort konditorfarge. Den ble kjøpt inn før cupcakes ble populært så jeg fant det på Panduro. Nå får du nok kjøpt farge overalt.
|
|
|
#19 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Du kan ikke bare vise frem, du må fortelle hvordan!
|
|
|
#20 |
|
Helt konge
|
Aiai! Det skal jeg.
Sist redigert av Heiko : 30-10-11 kl 11:46. |
|
|
|
![]() |
|
|